השבוע תתברר זהותו של הממונה החדש על השכר במשרד האוצר

השבוע תתברר זהותו של הממונה החדש על השכר במשרד האוצר

המועמד המוביל הוא ככל הנראה קובי אמסלם, היועמ"ש של האגף כיום. אילן לוין יסיים את תפקידו מחר (ב')

שיתוף

עו"ד קובי אמסלם עשוי להיבחר השבוע לתפקיד המנהל החדש של אגף הממונה על השכר באוצר. אמסלם מכהן כעת כיועץ המשפטי של האגף.

שר האוצר, יובל שטייניץ, אמור להודיע השבוע על שמו של המנהל העתידי החדש, מתוך כמה מועמדים נוספים לאמסלם. לפני כחודשיים ראין שטייניץ שלושה לתפקיד – רותם פלג, ליאור אגאי וברק שטרוזברג, כולם בעלי רקע מקצועי במשרד האוצר. במקביל ראיין השר גם מועמדים חיצוניים.

אלא שפלג כבר לא ייבחר לתפקיד, שכן מי שכיהן כמשנה לראש אגף תקציבים באוצר והיה אחראי על נושא הביטחון, לא המתין להחלטתו של שטייניץ בעניינו ומונה לפני כחודש וחצי למנכ"ל המשרד לביטחון פנים.

המועמד שייבחר, יחליף את הממונה הנוכחי על השכר ויחסי העבודה באוצר, אילן לוין. הלה הודיע לשטייניץ כי יסיים את תפקידו בסוף אפריל. המועמד שטרוזברג, אגב, הוא אחד מסגניו של לוין. אגאי, איש האוצר השלישי, היה בעבר ראש מנהל הרכש הממשלתי בחשב הכללי באוצר. תפקידו הנוכחי הוא היועץ הכלכלי למפכ"ל המשטרה.

לאחרונה הגביר שטייניץ את החיפושים אחרי המנהל הבא של אגף השכר במשרדו. לפני זמן לא רב נפגש עם אמסלם ובלשכת השר מעריכים כי הוא יהיה זה שייבחר וכי השר יודיע על מינויו עוד השבוע.

אמסלם (43) הוא היועץ המשפטי של אגף השכר והסכמי העבודה באוצר מ-1 בנובמבר 2007. הוא החליף את עו"ד אורנה גייל, תחילה כמינוי בפועל ואחרי כן כמינוי קבוע. לאמסלם תואר בוגר במשפטים מאוניברסיטת חיפה ומוסמך למשפטים של האוניברסיטה העברית. קודם לעבודתו באוצר עבד, מ-1996, בפרקליטות המדינה. בתפקידו האחרון בפרקליטות היה הממונה על סכסוכי עבודה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה