הפנינג משאבי אנוש – HRday 2014

הפנינג משאבי אנוש – HRday 2014

הפנינג משאבי אנוש 2014 יכלול שלושה כנסי משאבי אנוש שונים ביום אחד: כנס ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי, כנס דיני עבודה וכנס שכר והטבות (C&B).

שיתוף
hrday הפנינג משאבי אנוש

ב-15.9 נקיים הפנינג משאבי אנוש, זו השנה השנייה, שבמסגרתו יערכו 3 כנסי משאבי אנוש במקביל: כנס ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי, כנס דיני עבודה וכנס שכר והטבות.

כל כנס מהשלושה עומד בפני עצמו ונערך באולם נפרד, אך אזור ההתכנסות והנטוורקינג משותף לשלושתם, כך שמשתתפי הכנסים יוכלו ליהנות מאפשרות מינגלינג רחבה יותר, יפגשו עמיתים למקצוע ויתאפשר הווי מקצועי במטרה לתמוך בהידוק הקשרים המקצועיים.

המרצים לשלושת הכנסים נבחרו במטרה ומתוך עניין לייצר יום לימודי מקצועי – ענייני, תוך שילוב של מרצים מקצועיים ומרצים מקרב הקהילה (מנהלי וסמנכ"לי משאבי אנוש) אשר יחלקו מניסיונם ויציגו את הנעשה בארגונים בפועל בכל אחד מהתחומים.

בהמשך פירוט קצר על כל אחד מהכנסים, למעבר מהיר למידע ורישום לכנסים לחץ על שם הכנס:

כנס דיני עבודה

כנס שכר והטבות

כנס ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי


להצגה בהפנינג ו/או נתינת חסות ניתן לפנות ל:

sales@hrus.co.il , 050-8482823


כנס ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי

כנס ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי מיועד למנהלי משאבי אנוש בכירים וסמנכ"לי משאבי אנוש. הכנס מרכז בתוכו ידע על מגמות עולמיות ועל השפעותיהם של מתודולוגיות ניהול משאבי אנוש מחברות גלובליות על עסקים לוקליים.

בעולם גלובלי לא ניתן להתעלם עוד מההשפעות של המתרחש בעולם העבודה העולמי גם אם הארגון שבו אנו עובדים מנוהל ועובד עם השוק הישראלי בלבד.

במסגרת הכנס ירצה גם מר ג'ון סימונסון, שהינו מרצה מבוקש בעולם כולו בתחומי של משאבי אנוש, ניהול, מנהיגות, וניהול שינויים,אשר יגיע במיוחד מדנמרק לכנס. בנוסף לגו'ן ירצו בכנס אנשי קהילה בכירים מחברות גלובליות כגון: מודי בנייה | סמנכ"ל משאבי אנוש של אדמה (לשעבר מכתשים אגן), נורית הטב| מנהלת הידע הגלובלי ופיתוח המנהיגות – בחברת סיסקו ישראל (NDS לשעבר), רותי לוי | דירקטורית תפעול ותשתיות, במרכז ההתמחות למנהיגות ופיתוח – בחברת הטבע ועוד…

בנוסף, במסגרת הכנס תעביר ני"לי גולדפיין, מחברת נירם גיתן, הרצאת סיכום כנס ASTD – כנס משאבי האנוש הגדול בעולם, שבה לא רק תציג את עיקרי הנושאים ותסכם עבור הנוכחים את הכנס אלא תחלוק מהרשמים  והתובנות איתם חזרה מהכנס בנוגע לאופן הפיכת המידע לרלוונטי ומשפיע על העשייה הארגונית!

למידע נוסף על כנס ניהול משאבי אנוש בעולם גלובלי – לחץ כאן!


 

כנס דיני עבודה 2014

כנס דיני עבודה מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי ומנהלי משאבי אנוש, עורכי דין, וכל מי שעוסק בניהול המשאב האנושי בארגונים – משלב הגיוס, דרך שלב הקליטה והעסקה ועד לשלב העזיבה והפיטורים.

דיני העבודה נתונים לשינויים תקופים מרמת החקיקה ועד רמת הפסיקה – שינויים ותוספות אלו מחייבים לימוד שותף של התחום ע"י מנהלי משאבי אנוש, למען ריכוז ואכיפה בארגון. לפני שנתיים אף פורסם החוק להגברת האכיפה המנהלית של חוקי העבודה אשר במסגרתו לא רק הוגברו הקנסות הכספיים על ארגונים וחברות אשר אינן עומדות בדיני העבודה אלא הושטה אחריות אישית על מנהלי משאבי אנוש בארגונים אשר מגדירה עברות מסוימות תחת החוק הפלילי!

בנוסף רק לאחרונה שמענו על הסדר בין ההסתדרות לארגוני המעסיקים לגבי צו הרחבה לחוק ייצוג הולם לעובדים עם מוגבלויות (עוד לפני שהחוק עצמו אושר) אשר מחייב הכנה ושינוי בפועל של כל תהליך הגיוס הארגוני.

בכנס עצמו אף נדון בסוגיות מתקדמות במגוון דיני עבודה כגון: חובת השימוע, עריכת חוזים, אכיפה משמעתית, ודיני עבודה בעידן הדיגיטלי.

מרצי כנס דיני עבודה הינם עורכי דין מהמשרדים המובילים בישראל בתחום דיני העבודה (ע"פ מדד דן אנד ברדסטריט ישראל): משרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות', משרד אריאל שמר ושות', משרד וקסלר ברגמן ושות', משרד אפרים אברמזון ושות'.

למידע נוסף על כנס דיני עבודה לחץ כאן!


 

כנס שכר והטבות

כנס שכר והטבות C&B) 2014) של פורטל משאבי אנוש HRus מציג מודלים, פעילויות ותוכניות עבודה ארגוניות בתחום המבוצעות הלכה למעשה ע"י ארגונים מובילים בישראל. בין המציגים אשר יחלקו מניסיונם האישי והארגוני ניתן יהיה לשמוע את סמנכ"ל משאבי אנוש של HP ישראל, מנהל שכר והטבות לאזור EMEA בחברת ריטליקס/NCR, מנהלת יחסי עבודה ומשאבי אנוש בשטראוס ו-VP Global Compensation & Benefits בחברת טבע.

בנוסף ירצו במסגרת הכנס גם מומחים מהשורה הראשונה אשר יחשפו את מתודולוגיות השכר וההטבות המתקדמות בעולם ויראו כיצד יכול כל ארגון, בהוצאה קטנה, לשפר את התקשוב של תוכנית ההטבות הארגונית ולנהל את מידרוג השכר בארגון בצורה נכונה ואפקטיבית יותר.

 למידע נוסף על כנס שכר והטבות לחץ כאן!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה