שיתוף

המערכת שלנו מאפשרת לארגונים לתקשר עם העובדים בצורה קלה מהירה מדידה ולהגיע לתוצאות מוכחות, כך אמר אלון רפאל מנהל פעילות בישראל בחברת  Connecteam,  בכנס משאבי אנוש השנתי של HRus.

לדבריו, "השירות שלנו ניתן באמצעות אפליקציה פנים ארגונית. יש לנו 120 אלף משתמשים, בהם לקוחות שלעובדיהם אין גישה למחשב, או שהפיזור הגיאוגרפי שלהם גדול, או שיש תחלופה גבוהה של עובדים בארגון.

"האפליקציה היא ידידותית פשוטה וקלה להפעלה. למשל, לטכנאי ברצפת הייצור יהיה מאוד קל להבין איך המערכת אמורה לשרת אותו, ומנהלי המערכת, אנשי מאבי אנוש, הדרכה, פיתוח ארגוני וכו, תמיד יעידפו להשתמש בה. הכי קל ומהיר, בלי עזרה של אנשי IT, או עזרה חיצונית. תוכלו לעשות הכול לבד.

"המערכת מספקת חווית עובד דיגיטלית ובכך מאפשרת ליישם כל חדשנות ארגונית עבור העובדים שלכם. היא מותאמת לכל ארגון.

"מדובר במערכת לתקשורת פנים ארגונית שניתן להעביר דרכה הודעות, עדכונים, הודעות לגבי הסעות, בחירת מתנה לחג וכו. כל הודעה יכולה להכיל קישורים וסרטונים, ולאפשר תגובות, או לבטל את אופציית התגובות, לפי החלטתכם.

"המערכת יכולה לאסוף מידע בצורה מאוד פשוטה, כמו למשל לבצע סקרים. וזה לא חייב להיות סקר שביעות רצון פעם בשנה. זה יכול להיות גם סקר: השקנו מוצר חדש, מה אומרים הלקוחות – שלוש שאלות.

"נושא נוסף שמאוד בשימוש במוצר הוא הדרכות. פעם ההדרכות הועברו על ציר הזמן בנקודות זמן מוגדרות. למשל, עובד חדש קיבל הדרכה כשנקלט בחברה, לאחר כמה חודשים הדרכה נוספת וכו.

"בחוויה הדיגיטלית אנחנו רואים שההדרכה היא כבר ציר הזמן של העובד עצמו. זה יכול להיות למשל מילוי כל הטפסים ברגע הקליטה, כאשר ממלאים את כל הנתונים באופן דיגיטלי, וכל הנתונים עוברים למחלקת שכר ומשאבי אנוש.

"וזה יכול להיות הדרכה בנושא קוד האתי, או מניעת הטרדה מינית ושאר ההדרכות הרגולטוריות, וגם הדרכה פיזית, כאשר העובד נמצא בכיתה אבל הטפסים ממולאים באפליקציה.

"הנתונים שלנו מראים ששיעור המילוי של טפסים שמשויכים להדרכות פיזיות באפליקציה גדול פי שלושה משיעור המילוי לשל טפסים פיזיים שנמצאים על השולחן".

בנוגע להדרכות דרך האפליקציה אומר רפאל, כי "הדרכה יכולה להיות משהו שפיתחתם בעצמכם או שקניתם לומדה. ניתן גם לשלוח תזכורת לעובדים שלא קיבלו את ההדרכה.

"לדוגמה, אם שלחנו הדרכה למאה איש, אבל רק 80 עברו את ההדרכה, המערכת מזהה באופן אוטומטי, רק את העובדים שלא עברו את ההדרכה.

"יש לכך חשיבות משום שהאפליקציה מוקנת על הטלפון של העובד, ואם הוא יקבל כל הזמן תזכורות לא רלוונטיות, הוא יסיר אותה.

"אנחנו מצליחים להגיע ל-97% באפליקציה. וזה לא כולל את ההשקה, אלא החל מלאחר שנה של שימוש. הרעיון הוא שהאפלקציה תהיה בשימוש שנה שלמה כדי לאסוף ולמדוד את המתונים הללו".

בנוגע ליעילות המערכת בנושאי רווחה הוא אומר, כי "כל נושא הרווחה זה משהו שאנחנו רואים כרווח מאוד בכל הארגונים. זה יכול להיות למשל בנושא של תוכנית 'חבר מביא חבר', שזה השירות הכי זול ויעיל שניתן לייצר ולמדוד. ניתן לראות מי העובדים שמשתתפים למשל והחברה שלי מי התקבל לעבודה.

"כמו כן ניתן באמצעות המערכת לחגוג ימי הולדת, כל הנושא של דיגיטציה של תאריכים, קליטת עובד חדש מהרגע שהוא מגיע, פרטים של עובדים מרחוק וכו.

"כמו כן, המערכת משמשת גם לצורך דיווח על מפגעי בטיחות. מספר דיווחי הבטיחות שנמצאים באפליקציה הוא הרבה יותר גבוה ממספר הדיווחים שלא דרך האפליקציה.

"כמו כן למערכת יש יכולת לסגור עם העובד כל טופס שעובדים מולו, למשל סטטוס. אם יש דיווח על חוסר במחלקה מסוימת והעובד מדווח, הוא מקבל מייד הודעה: 'תלונתך התקבלה' או 'תודה על הטיפול' וכד.

"יש לכך הערכה מאוד גבוהה בקרב העובדים ומתמרץ אותם לדווח גם פעם הבאה. וכמן כן לספר לחברים שלו שהמערכת עובדת. כל דבר מגיע ישירות למוקד שימור או שיווק וכו".

הוא מסביר, כי "יש יתרונותנוספים למערכת בכל מה שקשור לתחושת המחוברות של העובד, שקצת יורדת בשנים האחרונות. המערכת מאפשרת לעובד להרגיש שרואים אותו. שיש לו מקום להתבטא.

"יש תשומת לב, יש תחושת שליחות למשהו שהוא קצת יותר גדול ממנו. הוא ממרגיש הרבה יותר נכון לשתף, לקחת אחריות על דברים שקורים. רואים עלייה בשביעות רצון של עובדים, כי הם מרגישים חלק ממשהו. דרך חוויה דיגיטלית מלאה.

"מה שאנחנו הכי גאים בו בשנים האחרונות זה מה הלקוחות שלנו חווים וחושבים. כל חודש המוצר מקבל עוד ועוד יכולות. ואת היכולת האלה אנחנו לא ממציאים בעצמנו, אלא מקבלים [בקשות] מלקוחות שמספרים מה הם היו רוצים לעשות, לאחר שגם שאלו את העובדים שלהם, ואת כל זה אנחנו מחזירים חזרה ללקוחות בזמן מאוד מהיר".

ניתן לשמוע את ההרצאה המלאה עם המצגת בסרטון המצורף לכתבה זו.

לקבלת פרטים נוספים על המערכת ניתן לפנות לטלפון 054-4756321 או במייל yourapp@connecteam.com.

עוד פרטים ניתן לראות באתר החברה.

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה