האם הארגון שלכם תורם לקהילה?

האם הארגון שלכם תורם לקהילה?

מחקרים מראים כי בני דור המילניום יבחרו לעבוד בארגונים שתומכים בסביבה ובקהילה

שיתוף
תרומה לקהילה

תרומה לקהילה

ארגונים כיום צריכים לשחק תפקיד אסטרטגי ואינטגרלי במאמצים לפתור את הבעיות הדוחקות ביותר של הקהילות המקומיות, הלאומיות והגלובליות.

מחקרים שנערכו בארה"ב בשנים האחרונות הראו, כי גם עובדים וגם צרכנים יעדיפו להתחבר לחברות ולארגונים שתומכים בסביבה ובקהילה.

חברות צריכות לא רק לספק ביצועים פיננסיים, אלא גם להראות איך הם תורמים בצורה חיובית לסביבה. חברות צריכות להוכיח לכל בעלי העניין שלהן, כולל בעלי המניות, העובדים, הלקוחות והקהילות שבהן הם פועלים, כי הם תומכים בתרומה זו.
איזה תפקיד הארגון שלכם משחק בקהילה? כיצד הוא מנהל את השפעותיו על הסביבה? האם הארגון פועל ליצירת כוח עבודה מגוון? האם אנו מספקים את ההזדמנויות השוות עבור העובדים שלו?

הצרכנים מסכימים בבירור. מחקרים מראים כי 78 אחוזים מהצרכנים בארה"ב רוצים שחברות יתייחסו לנושאים חשובים של צדק חברתי. 87% ירכשו מוצר מחברה שדוגלת בכך, ומנגד, 76% מהצרכנים יסרבו לרכוש מוצרים או שירותים של חברה התומכת בקונספט המנוגד לאמונתם. תוצאות אלו נמצאו במחקר של Cone Communications CSR לשנת 2017.

בין הנושאים החשובים ביותר לצרכנים: תמיכה בעבודה המקומית (94%), שוויון גזעני (87%), זכויות נשים (84%), עלייה (78%), שינויי אקלים (76%), בקרת נשק (65%).

בתוך שנתיים בלבד, בני דור המילניום יהפכו מחצית מכוח העבודה של ארה"ב. לאנשים אלה, שנולדו בין השנים 1981-2000 יש ציפיות גבוהות מאוד ממעסיקיהם. כאשר הם מחליטים היכן לעבוד, הם שוקלים היטב את המחויבויות החברתיות והסביבתיות של החברה. רבים לא יקבלו הצעת עבודה מחברה חסרת מחויבות כזו.
83% מבני דור המילניום מראים יותר נאמנות לחברה המסייעת להם לתרום לנושאים חברתיים וסביבתיים. 88% מבני דור המילניום אומרים כי עבודתם מגשימה יותר כאשר הם מקבלים הזדמנויות כאלו.

פילנתרופיה עסקית היא מרכיב מרכזי בכל אסטרטגיה חברתית ועסקית. זה כולל מתן שעות התנדבות לעובדים בחברה, הזדמנויות להתנדבויות מורחבות ומגוונות ותרומה כספית של החברה לקהילה.

לא משנה גודל החברה, הקהילה או התרומה, עסקים יותר ויותר מבינים כי מוניטין של אזרחות טובה מסייע להם לגייס, לערב ולשמר את העובדים. בנוסף, הדבר מסייע להם ליצור קשרים טובים יותר עם ספקים ועם הרגולטורים, לספק את מטרות המשקיעים ולהעמיק את הקשרים עם הלקוחות.

בסביבה התחרותית של היום המשתנה במהירות, הפילנתרופיה הארגונית היא מרכיב קריטי של גיוס ושימור עובדים. זה חייב להיות אסטרטגיה וחלק מה- DNA של החברה ולא רק מעשה אקראי של חסד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה