שיתוף

למינהל המחקר החקלאי – מכון וולקני דרוש\ה מרכז\ת מינהל משאבי אנוש ותקציב

סטטוס: פעיל

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 30 באפריל 2019.

משרד: נציבות שירות המדינה.

מיקום: מרכז הארץ – בית דגן.

 תיאור המשרה:

1 משאבי אנוש:
  • ליווי ודיווח על עובדים חדשים מול האגף למשאבי אנוש ובכלל זה שעות נוספות, כוננות ואחזקת רכב.
  • ריכוז ודיווח נושא תיק העובד לרבות עדכון פרטים אישיים, חופשות לידה, חופשות ללא תשלום, קידום דרגות, שינויים בצורת העסקה וכו'.
  • ביצוע, מעקב ובדיקת דו"חות נוכחות של עובדים, ובכלל זה שעות עבודה, שעות נוספות, ימי חופשה וימי מחלה, הפקת מאזנים חודשיים ושנתיים.
  • תיאום ביצוע בדיקות רפואיות תקופתיות לעובדי המכון\במרכז המחקר, מול האגף למשאבי אנוש.
  • טיפול בהכנת תיקי קידום בתקן פתוח והעברתם לאגף למשאבי אנוש.
  • ריכוז קליטת משתלמים, מתמחים ומתנדבים מחו"ל.
  • ניהול מאגר מסמכים ותיקיון של המכון\מרכז מחקר, בהתאם להנחיות מנהל\ת הרשומות.
  • תיאום וטיפול מול האגף למשאבי אנוש בפרישת העובדים לגמלאות, מעקב אחר הטפסים הרלוונטים וזכאות לתשלומים הקשורים לפרישת העובד.
2  ביצוע ותיאום מכלול משימות בניהול משאבי המכון ומרכז המחקר ובכלל זה:
  • משאבי אנוש.
  • הדרכה.
  • רווחה.
  • רכש.
  • לוגיסטיקה.
  • תיקיון בהתאם להנחיות האמרכל המכון/מרכז מחקר.
3  ביצוע מטלות מבין תחומי העיסוק על פי החלטת הממונה:
4 כספים ותקציבי מחקר:
  • קליטה ומעקב אחר הזמנות מתוקצבות במערכת מרכבה ומערכת ניהול התקציב.
  • קליטה ומעקב אחר חשבוניות לתשלום במערכת מרכבה ומערכת ניהול התקציב.
  • מעקב והוצאת דו"חות תקופתיים.
5 תוכניות מחקר:
  • ריכוז טיפול בתוכניות המחקר.
  • הכנת תקציבים והעברה מבוקרת ליחידה לתוכניות עבודה ותקציב.
6 רכש נכסים ולוגיסטיקה:
  • הכנת הזמנות בנושאי רכש ולוגיסטיקה, במערכת ניהול התקציב.
  • ריכוז רכישת ציוד מדעי ואחר בארץ ובחו"ל במערכת ניהול התקציב על פי דרישות וצרכי המכון\התחנה.
7 רכב ממשלתי:
  • פיקוח על שימוש וניצול יעיל של הרכב הממשלתי וחידושו.
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולהוראות הממונה.

דרישות התפקיד:

דרישות סף:
1 השכלה אקדמית (תואר ראשון) רצוי באחד מהתחומים הבאים:
  • מנהל ציבורי.
  • משאבי אנוש.
  • כלכלה.
  • מדעי המדינה.
  • תעשיה וניהול.
  • מנהל עסקים.
  • לוגיסטיקה.
2 ניסיון:
  • לבעלי תואר ראשון – 2 שנות ניסיון.
  • לבעלי תואר שני – 1 שנות ניסיון.
3 ידע וניסיון מוכח באחד או יותר מהתחומים הבאים:
  • מנהל ותקציב.
  • משאבי אנוש.
  • רכש ולוגיסטיקה.
  • הפעלת מערכות מידע ממוחשבות לניהול משאבי אנוש, הפקת דוחות וכד'.
  • הכרת חוקים ותקנות הקשורות לתפקיד.
דרישות נוספות רצויות והערות:
  • שליטה מלאה בשפה העברית.
  • שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה, לכדי קריאה וכתיבת ספרות מקצועית.
  • הכרת המחשב (אקסס,אופיס, אינטרנט).
  • נכונות לעבוד מעבר לשעות העבודה הרגילות.

היקף המשרה: חצי. משרה

מקום המשרה: מינהל המחקר החקלאי – המכון לחקר אחסון ואיכות תוצרת חקלאית ומזון.

רמת משרה: 38-40 בדירוג המח"ר.

מס' משרה: 81054804

מועד תחילת העבודה: מיידי.

 פרטים להגשת קורות חיים:

קורות חיים ,אישורי השכלה וניסיון יש להעביר לגב' חכמפור סימה. נא לשלוח בדואר אלקטרוני לכתובת: simah@agri.gov.il

המודעה פונה לגברים ונשים כאחד!

רק פניות מתאימות יענו.

אין תגובות

השאר תגובה