דרושה נערה עם קעקוע דרקון

דרושה נערה עם קעקוע דרקון

הנערה עם קעקוע דרקון היא לא רק דמות (אגדית) מרב מכר שהפך לסרט, היא אב-טיפוס שלפחות מנהלת אחת הייתה שמחה מאוד לגייס לעבודה

שיתוף
כוח אדם

 ונסה מריט נורנברג, הבעלים של חברת Metal Mafia, קמעונאית תכשיטי גוף המוכרת סחורה ליותר מ-5,000 חנויות תכשיטים ב-23 מדינות, מסבירה מדוע היא הייתה רוצה לגייס את ליסבת סלאנדר (הנערה עם קעקוע דרקון, גיבורת הטרילוגיה של הסופר השוודי סטייג לארסון ז"ל).

 ונסה מריט נורנברג: הקדמה, לכל מי שלא קרא את הספרים או לא ראה את הסרטים, ליסבת סלאנדר היא גיבורת הטרילוגיה. היא מבריקה, מוכשרת, אמיצה ומכוסה כולה קעקועים ופירסינג. היא מקבלת משימה פשוטה ועושה מעל ומעבר כדי להשיג את מטרתה, היא עצמאית וגם שחקנית צוות למופת! 

כמי שמנהלת רשת שמגלגלת מחזור של 5 מיליון דולר בשנה ממכירת תכשיטים ואבזרי קישוט לגוף, אני מכירה את הציבור הרחב שצורך קעקועים, פירסינג ותכשיטי גוף שונים. הם גם הלקוחות שלי וגם העובדים שלי ולכן יש לי דעה מאוד מגובשת לגבי אנשים עם קישוטי גוף או כמו שאני מכנה אותם – אנשים שיודעים להעריך אמנות גוף.

הייתי שמחה לגייס עובדת כמו סלנדר כי אני חושבת שאנשים מגדירים קעקועים ותכשיטים כאמנות ושאנשים שנמשכים לאמנות הם אנשים יצירתיים, אמיצים, החלטיים ואפילו נועזים. אלו תכונות שמעסיקים רבים בעצם היו שמחים למצוא בקרב מועמדים ותפקידים שונים ומגוונים החל ממכירות, דרך עיצוב, פרסום, שיווק יחסי ציבור ועוד. 

אני תמיד מופתעת כשאני שומעת על חברות שיש בהן קוד-לבוש או מדיניות שאוסרת על העובדים לחשוף קעקועים ונזמים במקום העבודה. למה? הרי 36% מקרב הצעירים, בני 18-29 הם בעלי נזם או קעקוע אחד לפחות. ארגונים חושבים שקוד לבוש 'נקי' אומר בהכרח שירות טוב יותר, אמינות או אסתטיקה אבל אין כל קשר. לא רק שעובדים עם מקועקעים ו/או תכשיטי גוף לא מסכנים את העסק, הם מוסיפים לחברה שרוצה לפנות לדור הצעיר. ארגון שמקבל אליו עובדים עם מראה מעט 'שונה' או 'לא שגרתי' מעביר מסר שזה בסדר להיות שונה ומיוחד, זה אפילו מבורך וזה מסר שהקהל, ובפרט הקהל הצעיר, יברך עליו.

Customization (התאמה אישית) הוא אחד הטרדנים המובילים את השוק. כאשר ארגון מגייס עובדים עם Look ייחודי הוא בעצם מראה לציבור הלקוחות שלו שייחוד הוא לא סתם הצהרה אלא ערך מרכזי בתרבות הארגונית וזה מאפשר לו, לארגון, להשיג יתרון על פני המתחרים דרך גיוס כישרונות צעירים. הארגון צריך את תמיכתם של הצעירים הן כעובדים בהווה ובעתיד והן כקהל יעד בעל כוח קנייה והשפעה חברתית.

טיפ קטן – בפעם הבאה שאתם פותחים משרה חדשה, שימו לב לנערה עם קעקוע דרקון.

אין תגובות

השאר תגובה