דרוש/ה מנהל/ת אגף משאבי אנוש והדרכה לעיריית רעננה

דרוש/ה מנהל/ת אגף משאבי אנוש והדרכה לעיריית רעננה

לעיריית רעננה דרוש/ה מנהל/ת אגף משאבי אנוש והדרכה בעלי ניסיון מקצועי וניהולי.

שיתוף
עיריית רעננה

עיריית רעננה

עיריית רעננה פרסמה מכרז למציאת מנהל/ת אגף משאבי אנוש והדרכה של העירייה. על המועמדים להיות בעלי תואר אקדמי מוכר בעדיפות לבוגרי לימודי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, מדעי ההתנהגות, ייעוץ ארגוני או משפטים (תואר שני – יתרון).

הניסיון המקצועי הנדרש הינו של 5 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הרלוונטיים במהלך 7 השנים שקדמו למועד הגשת המועמדות, מתוכם לפחות 3 שנים של ניסיון ניהולי בארגון המונה לפחות 50 עובדים ומעלה או ניסיון של שנתיים לפחות כמנהל משאבי אנוש ברשות מקומית או בתפקיד אחר שמתח דרגותיו 39-41 במגזר הציבורי.

 תחומי אחריות של מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה – עיריית רעננה

  • אחריות ניהולית לתכנון, ביצוע, הטמעה ובקרה של כלל תהליכי משאבי האנוש (איתור, גיוס ומיון עובדים, מכרזים, קליטה, הערכה, נוכחות, תקינה, נהלים, מידע, משמעת, הדרכה ופיתוח ארגוני, פרישה לגמלאות וסיומי העסקה, רווחת הפרט).
  • קביעת המטרות והיעדים בתחום משאבי אנוש והדרכה, לרבות הכנת תכנית עבודה שנתית ותכניות פעולה להשגת היעדים וניהול התקציב.
  • ניהול צוות האגף וממשקי העבודה בתוך האגף.
  • אחריות להסדרת נהלי עבודה בתחום משאבי האנוש וההדרכה, בהתאם לחוק, לחוקת העבודה לעובדי הרשויות המקומיות, להסכמים הקיבוציים האחרים ולאוגדן תנאי השירות ופיקוח על ביצועם.
  • אחריות על פיקוח ובקרה על תנאי העסקה עפ"י הסכמים קיבוציים והוראות הרגולציה והדין.
  • אחריות לתכנון, פתוח וניהול המערך הממוחשב ומאגרי המידע של משאבי אנוש והדרכה, פיתוח והטמעת כלי עבודה טכנולוגיים וביצוע הערכה ובקרה של הפעילויות השונות לייעול עבודת האגף.
  • ניהול קשרי גומלין עם יחידות העירייה וארגון העובדים וייצוג הרשות מול גורמי חוץ בנושאים הרלוונטיים.
  • אחריות לניהול הליכים משפטיים שהרשות המקומית היא צד להם בתחום משאבי אנוש.
  • מתן שירות מקצועי ואישי מיטבי לעובדי הרשות המקומית והטמעת תרבות ארגונית של שירות בקרב עובדי האגף.

דרישות תפקיד מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה – עיריית רעננה

  • על המועמד לסיים בהצלחה (עד שנתיים ממועד המינוי)  קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות או להיות לאחר קורס זה.
  • יכולת ליזום ולהוביל תהליכים מורכבים, תכנון אסטרטגי וגיבוש ניירות עמדה ותכניות עבודה.
  • כושר למידה עצמאי לצד יכולת הדרכה, חניכה והעצמה.
  • כושר מנהיגות ויכולת להניע עובדים.
  • יכולת לנהל ממשקי עבודה חוצי ארגון ברשות ולנהל מו"מ ולייצג את הרשות מול גורמי חוץ.
  • תודעת שירות גבוהה מאד.
  • יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית גבוהה, אמינות, אחריות, דיסקרטיות ומחויבות לארגון ולתפקיד.
  • כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב בעברית.
  • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת ויישומי office ואקסל.  
  • יכולת לעבוד בתנאי לחץ ונכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.

היקף משרה: 100%
כפיפות: לסמנכ"לית למינהל וקיימות.
דרוג דרגה: לפי ההסכמים הקיבוציים או חוזה בכירים (בכפוף לאישור משרד הפנים).

טפסים להגשת מועמדות ניתן  להוריד כאן, או לקבל במחלקת משאבי אנוש, רח' אחוזה 103, רעננה, טל: 7610299- 09. את הטפסים יש להגיש בצירוף קורות חיים, כתובת דואר אלקטרוני, תעודות, המלצות והמסמכים הרלוונטיים למחלקת משאבי אנוש למייל הזה , או באמצעות פקס: 09-7622166.  ייענו רק מועמדים העומדים בדרישות המכרז.

כנסי משאבי אנוש וימי עיון

אין תגובות

השאר תגובה