10 דברים שאתה צריך על שולחן העבודה

10 דברים שאתה צריך על שולחן העבודה

כמנהל אתה מבלה מרבית שעות היום ליד שולחן העבודה שלך, ועליך להיות מוכן לדברים רבים ולא צפויים. על מנת להפוך את סביבת העבודה לנעימה ולהיות מוכן לכל אירוע, להלן כמה דברים שכדאי להחזיק במשרד

שיתוף

להלן 10 פריטים שכדאי שיהיו על שולחן העבודה שלך:

חטיפי בריאות

אכילת חטיפים בריאים המכילים דגנים, שקדים, אגוזים, ופירות, תשמור עליך ערני ואנרגטי למשך היום. בנוסף, הקיבה שלך תפסיק להטריד אותך, כך שהביצועים שלך יוכלו להיות אופטימליים. לכל אחד מאיתנו יש את רגע המשבר – העייפות והרעב במשך היום, חטיף בריאות זמין על שולחן העבודה שלך, יספק מענה מהיר ויעיל למשבר.

סוכריות לרענון הפה

גם לסוכריות יש את הערך האנרגטי שהן מספקות בשעות קשות של עייפות ורעב. עם זאת תפקידן העיקרי של הסוכריות שתרצה להחזיק על שולחן המשרד שלך, הוא רענון הפה וטעם טוב לאחר שתיית קפה או ארוחה. סוכריות מנטה הן מרעננות מאוד, עושות טעם וריח טוב בפה ומספקות תחושה נעימה של רעננות במהלך היום.

אוזניות

אוזניות המחוברות למחשב, הן אופציה נהדרת אם אתה רוצה להתרכז באופן מלא בחומר אודיו הקשור לעבודה שלך ולסנן את רעשי הרקע. בנוסף, הן מאפשרות לך לשמוע מוזיקה במהלך העבודה, מבלי להפריע לחברי הצוות שלך. אתה יכול ללמוד קורסים הקשורים לתפקיד שלך באונליין, באמצעות האוזניות ולצפות בהרצאות רלוונטיות.

סוודר

במיוחד בחילופי העונות, כשמזג האוויר אינו צפוי, אתה עשוי לצאת מהבית עם חולצה קצרה ולגלות לאחר מספר שעות שקר במשרד שלך. או לחילופין, ישנה אי הסכמה גורפת באשר למספר המעלות במזגן במשרד המשותף. סוודר שתשאיר על הכסא במשרד באופן קבוע, ישרת אותך נאמנה במקרים של קור לא צפוי.

ג'ל אלכוהולי לחיטוי

ג'ל חיטוי הפך לטרנד ולמוצר הכרחי בכל מקום. גם על שולחן המשרד שלך כדאי שיהיה אחד כזה. אתה לא יודע איזה אורח יבקר אצלך במשרד ואיזה קולגה לעבודה עשוי לקפוץ אליך לשיחה. אנשים חולים לא בהכרח נשארים בבית, רבים מהם מגיעים לעבודה וממשיכים לעבוד. לכן, לאחר ביקורו של זב חוטם זה או אחר, תוכל לחטא את ידיך, את השולחן והכסא ולהרגיש שאתה יכול לחזור ולנשום בבטחה.

בקבוק מים

אחד הדברים החשובים שכדאי שיהיו על שולחן המשרד שלך הוא בקבוק מים. נכון שמים זמינים כיום בכל חברה, וסביר שיש להם מתקן מים קרים בפינת הקפה. אך לעיתים אתה נכנס לשיחת ועידה ארוכה או לוידאו קונפרנס שאתה לא יכול להתנתק ממנו למשך שעה ארוכה. הכי נוח להושיט יד לבקבוק ולשתות במהלך השיחה כשאתה צמא.

ציוד עזרה ראשונה

אל תמעיטו בערכו של Paper Cut – הוא נחשב לאחד הפצעים המכאיבים והלא נעימים שיש. אבל יתכנו פציעות ותחלואים נוספים מלבדו. ערכת עזרה ראשונה מכילה פלסטרים, טיפות עיניים, טיפות אף, ויטמינים, משככי כאבים וכד', ואתה יכול להתאים את המרכיבים בערכה בהתאם לצרכים שלך. אם לדוגמה אתה מרכיב עדשות, תוכל לשמור בערכה טיפות עיניים וטיפות לעדשות, אם אתה סובל מכאבי גרון, תוכל להוסיף תרופות למציצה. כך או כך היא הערכה חיונית במשרד שלך.

דאודורנט

במיוחד בחודשי האביב והקיץ, אין כמו דאודורנט נגיש וזמין. גם למפגשים עם לקוחות וגם אם יש לך תכנית לבילוי לאחר שעות העבודה. חשוב להתרענן עם דאודורנט, ואפשר גם להוסיף אפטרשייב או בושם לשעות הצורך.

חולצה להחלפה

כמו הדאודורנט, חולצה רזרבית ייצוגית ויפה, יכולה להיות מאוד שימושית במשרד שלך. אם הגעת לעבודה ביום חם כשכולך מזיע, לא תרצה להישאר באותה חולצה 'ריחנית' למשך כל היום. אם אתה יוצא ביום קיץ חם, לארוחת צהריים עם החברה מהעבודה, יהיה נחמד שתמתין לך חולצה נקיה להחלפה כשתשוב משם ספוג מים.

מטען לטלפון הנייד

מנהלים רבים עשו את הטעות והסתמכו על סוללת המכשיר הסלולרי שתחזיק מעמד עד לסיום יום העבודה. מהצד השני, אין דבר מתסכל יותר מלצאת מהמשרד עם סוללת נייד ריקה ולגלות שאתה לא יכול לתקשר עם אף אחד בדרכך הביתה. מטען רזרבי לטלפון הנייד הוא מצרך חשוב על שולחן המשרד שלך. חשוב גם שתשתמש בו ותטעין את המכשיר הסלולרי שלך במהלך יום העבודה, גם אם הוא עדיין לא התרוקן לחלוטין.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה