שיתוף

הטבות לעובדים הם כל מה שהעובד יכול לצפות לקבל כאשר הוא מגויס לחברה. חבילת הטבות לעובדים כוללת את כל ההטבות שאינן מגולמות בצורה של שכר, כגון: ביטוח בריאות, ימי חופשה מיוחדים, מנוי למכון כושר, סדנאות מאת מומחים, ועוד. אפשרות עבודה מהבית – נחשבת כיום לאחת ההטבות הנחשקות ביותר עבור העובדים.

האופן שבו עסקים פועלים השתנה באופן דרמטי בשנים האחרונות עם הקדמה הטכנולוגית המאפשרת להתחבר מכל מקום ובכל זמן. בימים אלו, חברות פועלות במידה רבה מאוד של גמישות וחופש, וזה ערך שמועבר לעובדים. אחת הסיבות העיקריות לכך שלחברות כיום יש את הגמישות הגבוהה הזו, היא הטכנולוגיה המתקדמת שמאפשרת זאת.

פתרונות טכנולוגיה ניידת יחד עם פתרונות מחשוב ענן, הפכו את העבודה מרחוק להרבה יותר קלה ופשוטה עבור אנשים. מבחינת המעסיקים, אלו חדשות טובות. היכולת להציע לעובדים את האפשרות של עבודה מרחוק/מהבית מספקת מגוון רחב של הטבות. אפשרויות עבודה מרחוק יכולות להועיל הן לחברה והן לעובדים, מה שמביא למצב של win-win עבור כל הנוגעים בדבר. כיום יותר ויותר אנשים עובדים מרחוק וזוהי מגמה שעל פי הערכות עתידה להימשך.

מה מרוויחים הארגונים שמאפשרים עבודה מרחוק?

כאשר מדובר במעסיקים, ישנם יתרונות רבים שמגיעים עם הצעת האפשרות לעבודה מרחוק עבור עובדים. בין היתרונות העיקריים:

שיפור המורל של העובדים

כאשר אתה מספק לעובדים שלך רמה גבוהה של גמישות וחופש, זה בהחלט משפר את המורל וכמובן את המעורבות והפרודוקטיביות ובהתאם לכך, את רווחי הארגון. אחד הדברים שמציבים אתגר אמיתי עבור העובדים הוא לדבוק בלוח זמנים קפדני ולהיות במקום מסוים רוב שעות היום. הגמישות של עבודה מרחוק מספקת להם לוח זמנים הרבה יותר רגוע ואוטונומיה רבה.

שטח מקום לעובדים

אם יש לך עסק הולך וגדל ועליך לגייס עובדים נוספים, תצטרך למצוא מקום עבורם בבניין. זה יכול להיות כרוך בהרחבת המשרדים, או בשדרוג לבניין גדול יותר, השקעה בשולחנות עבודה, חשמל, מיזוג, מערכות מחשוב ומערכות תקשורת, לצד מגוון של הוצאות אחרות. עם זאת, על ידי אפשרות של עבודה מרחוק, אתה יכול לוותר על כל העלויות הללו.

הרחבת מאגר המועמדים

כאשר אתה מאפשר עבודה מרחוק, אתה לא מוגבל על ידי המיקום הגיאוגרפי של העובד הפוטנציאלי. זה אומר שאתה יכול לגייס את האדם הטוב ביותר עבור העבודה ללא קשר למקום בו הוא גר. הארגון שלך ייהנה ממאגר רחב יותר של כישרונות פוטנציאליים ומועמדים שישמחו לעבוד במקום המאפשר גמישות בעבודה. תוכל ליהנות מעובדים עם ניסיון ומומחיות נדרשת מבלי ההכרח להסתפק המישהו פחות מוסמך רק בגלל המיקום שלו.

שימור הצוות

עבור עסקים רבים, תחלופת עובדים גבוהה יכולה להיות בעיה רצינית שמתורגמת להוצאות גדולות. אם אתה מציע לעובדים עבודה מרחוק, יש סיכוי גבוה יותר לשמר אותם בארגון ולמנוע תחלופה. זה אומר שתוכל למנוע את הטרחה ואת העלות של פרסום, גיוס, קליטה והכשרת עובדים חדשים.

מה מרוויחים העובדים?

כמובן, אלו לא רק המעסיקים שמפיקים תועלת מאפשרויות העבודה מרחוק לעובדים. עבור כל עובד, חופש וגמישות מספקים מגוון עצום של הטבות. חלק מהיתרונות העיקריים עבורם כוללים: לוח זמנים רגוע יותר, הימנעות מהצורך לנסוע הלוך ושוב לעבודה, מידה רבה יותר של גמישות, איזון בין חיי העבודה והבית, הפחתת דאגות כאשר נמצאים בקרבת הילדים, ועוד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה