שיתוף

בעולם טכנולוגי מתקדם כיום, הטכנולוגיה המתקדמת מוטמעת במחלקת משאבי אנוש וגיוס, כמו ביתר המחלקות.

ארגונים רבים נעים לעבר פתרונות מתקדמים ויעילים כדי לגייס כישרונות , ואחד מהם הוא סרטוני הוידאו. סרטונים אלו משמשים פתרון משולב לגיוס וממקסמים את פוטנציאל ההגעה למחפשי העבודה ע"י שיתופם ברשתות החברתיות.

מחקרים מראים כי בשנת 2016, 63% מהארגונים האמריקאים עשו שימוש בסרטוני וידאו בתהליכי הגיוס שלהם, מה שאפשר את העסקתם של מגוון כישרונות חדשים, הן בחברות מקומיות והן בחברות גלובליות. השימוש בסרטוני וידאו בתהליך הגיוס מפחית את עלויות הגיוס ומועיל לחברות קטנו כגדולות.

להלן 4 דרכים לשימוש יעיל בסרטוני וידאו למיקסום תהליך הגיוס:

ראיונות עבודה בוידאו

שימוש בוידאו ככלי ראיון עבודה, מאפשר לחברות גלובליות ומקומיות להתחבר למועמדים בצורה נוחה, ללא קשר למיקום בו הם נמצאים. ראיונות וידאו מאפשרים לראיין מועמדים מרוחקים שאינם יכולים להגיע רק בשביל ראיון עבודה, כלומר, שגרים בעיר רחוקה או במדינה אחרית ויכולים לעבוד מרחוק. בנוסף, ראיונות בוידאו מקצרות את תהליך הגיוס ומייעלות אותו בכך שיותר קל לתאם אותם וניתן לבצעם מכל מקום.

הצגת מקום העבודה

סרטון וידאו כמודעת דרושים שמציג את המשרות הפנויות ואת מקום העבודה בצורה אותנטית, מגדיל מאוד את פוטנציאל הפניות לחברה. סרטוני תדמית עם עדכון המשרות הפנויות כשהוא נעשה בצורה חכמה ומהנה, ישותף פעמים רבות ברשתות החברתיות ויגדיל את מספר הפניות מהמועמדים. חשוב לשתף את העובדים הקיימים בהכנת הסרטון, כך שידברו בעצמם ויספרו למחפשי העבודה על היתרונות בעבודה בחברה ועל ההווי והתרבות במקום.

מינוף תקשורת

על פי נתונים שנבדקו, מגייסים המשתמשים בוידאו לגיוס מצליחים לתאם ראיונות מהר יותר עם מועמדים ופעמים רבות הדבר מייתר את הסריקה העמוקה של קורות החיים ומזרז את התהליכים. זאת לעומת השעות הרבות אותן מחלקות משאבי אנוש וגיוס מקדישות לבחינת קורות החיים של המועמדים ומבצעים ראיונות טלפוניים ראשוניים. ע"י ראיונות וידאו, חוסכים למעשה את שלב הסינון הטלפוני הראשוני והוא משולב יחד עם ראיון העבודה בוידאו. מועמדים רבים משתמשים בעיקר במכשירים הניידים שלהם, כך שהם מחזיקים בו בכל מקום וזמינים כמעט תמיד. לכן ראיון בוידאו הוא המקום שבו החברה שלך יכול להשיג יתרון מוכיח וחדשני בתהליך הגיוס עבור הכישרונות הטובים ביותר.

שיווק מותג המעסיק

ההתקדמות הדיגיטלית מאפשרת לעשות שימוש מגוון באמצעים חזותיים כדי להגדיל את הפניות למשרות שלכם. חברות רבות משתמשות בסרטוני וידאו כדי למשוך את המועמדים הנכונים עם היתרון של שילוב קטעי וידאו יצירתיים בפלטפורמות שונות במדיה החברתית. גיוס ממוקד וידאו הוא פופולרי יותר ויותר ויכול להועיל לחברה שלכם כדי להעביר מסר חזק, תרבות ושיווק מותג המעסיק.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה