שיתוף

המשימה לפתח מותג מעסיק חזק, ואף יותר מכך, לשפר מותג מעסיק שהינו מקרטע או אף שלילי, ולהפוך אותו למותג מעסיק חיובי, אינה פשוטה לביצוע. מוניטין הוא גורם חמקמק שקשה מאוד לבנות אותו וקל מאוד להרוס אותו.

יש לכך חשיבות רבה משום שחברות שרוצות לשמר את עובדיהן ולאפשר לעצמן לגייס טלנטים מוכשרים ומבוקשים, בין אם הם מועמדים פאסיביים או אקטיביים, חייבות לטפח מותג מעסיק חיובי חזק.

אם הן לא הקפידו על כך במהלך השנים, ונוצר מצב שמותג המעסיק שלהן הוא, כאמור מקרטע שלילי, הם ניצבים בפני משימה מאוד מורכבת ומאתגרת.

היכולת לגייס את המוכשרים שבעובדים ואף לשמר אותם, תלויה באיכות של מותג המעסיק. כתוצאה מכך, גם המותג המסחרי של החברה תלוי במידה לא מועטה במותג המעסיק.

ארגון שלא הקפיד על שמירה על מותג מעסיק חיובי במהלך השנים, וכעת רוצה לבצע מהפך, יכול להיעזר לשם כך בבינה מלאכותית.

ניצול היכולות של הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT מאפשר למנהלי משאבי אנוש לתכנן אסטרטגיה, כדי לפתח ולבצע מהפך יעיל עבור מותג המעסיק של החברה.

ה-ChatGPT יכול למלא תפקיד מרכזי ביצירת נרטיב חיובי, שיאפשר את שיפור תפיסת מותג המעסיק ובסופו של דבר יאפשר למשוך כישרונות מובילים לארגון.

במילים אחרות, ChatGPT יכול להוות כלי רב ערך עבור מנהלי משאבי אנוש, בתכנון מהפך עבור מותג המעסיק של החברה ושיפור המוניטין שלה.

יש 12 מהלכים ש-ChatGPT יכול לסייע בהם למנהלי משאבי אנוש כדי לבצע מהפך חיובי במותג המעסיק של החברה:

1 ניתוח המותג:

הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT יכולה לסייע בניתוח התפיסות העדכניות של מותג המעסיק של החברה.

ה-ChatGPT יכול לעזור באיסוף תובנות מביקורות מקוונות, רשתות חברתיות ופלטפורמות אחרות כדי להבין אילו היבטים של מותג המעסיק טעונים שיפור.

2 ניתוח מותג המעסיק של המתחרים:

ה- ChatGPT יכול לחקור ולהשוות את מותג המעסיק עם מותגי מעסיקים של המתחרים כדי לזהות תחומי בידול ונקודות חוזק פוטנציאליות שיש להדגישן.

3 יצירת הודעות:

ה- ChatGPT יכולה לעזור למנהלי משאבי אנוש ליצור הודעות משכנעות המשקפות במדויק את ערכי החברה, התרבות הארגונית שלה וההזדמנויות לעובדים.

בכך יכול ChatGPT לסייע ביצירת נרטיבים אותנטיים שיקבלו אוזן קשבת בקרב מועמדים פוטנציאליים.

4 אסטרטגיית רשתות חברתיות:

הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT יכולה לייצר רעיונות לאסטרטגיית רשתות חברתיות יעילה, כדי להציג היבטים חיוביים של התרבות הארגונית של החברה, חוויות העובדים וההישגים. ChatGPT יכול להציע רעיונות תוכן שמתיישרים עם התדמית הרצויה של מותג המעסיק.

5 יצירת תוכן:

הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT יכולה לעזור ביצירת פוסטים מרתקים בבלוג, מאמרים וסרטונים, המדגישים סיפורי הצלחה של עובדים, יוזמות של החברה והטבות לעובדים במקום העבודה. ניתן לשתף תוכן זה באתר החברה, במדיה החברתית ובפלטפורמות אחרות.

6 ניהול מוניטין:

במקרים בהם לחברה יש מותג מעסיק שלילי, כלומר מוניטין שלילי, ChatGPT יכול לסייע בניסוח תגובות לטיפול ותיקון בעיות אלה, בצורה בונה וחיובית.

ה-ChatGPT יכול לעזור בניהול שיחות מקוונות כדי להדגים את המחויבות של החברה לשיפור.

7 המלצות עובדים:

הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT יכולה לסייע ביצירת המלצות עובדים המשתפות חוויות חיוביות ותובנות לגבי העבודה בחברה. ניתן לאסוף ולערוך סיפורים אותנטיים מעובדים קיימים של החברה, מה שיכול לשוות למותג המעסיק תחושה אנושית יותר.

8 אלמנטים של אתר אינטרנט אינטראקטיבי:

ה- ChatGPT יכול לעזור לעצב אלמנטים אינטראקטיביים עבור עמוד ה'קריירה' באתר החברה, או אתר האינטרנט של החברה בכללותו, לרבות סיורים וירטואליים במשרדים, חידונים לגבי התרבות הארגונית של החברה ומדורי שאלות ותשובות שיתפסו את תשומת לב הגולשים.

9 הסברה ממוקדת:

הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT יכולה לסייע בפיתוח הודעות הסברה מותאמות אישית, עבור מועמדים פוטנציאליים.

מדובר בהודעות המותאמות לתחומי העניין ולמערכי הכישורים שלהם. זה יכול לשפר את המוניטין של החברה כמותג שמעריך כל תרומה של כל עובד בודד.

10 גיוון והכלה:

הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT יכולה לעזור למנהלי משאבי אנוש לגבש אסטרטגיות שיאפשרו להציג את המחויבות של החברה לגיוון, שיוויון והכלה. ChatGPT יכול לספק תובנות לגבי יצירת תוכן ויוזמות כוללניות.

11 מיתוג עקבי:

ה-ChatGPT יכול להציע דרכים לשמור על מותג מעסיק חיובי עקבי בכל נקודות המגע עם המועמדים, כולל חומרי גיוס, מדיה חברתית ותקשורת פנימית.

12 לולאת משוב:

הבינה המלאכותית באמצעות ChatGPT יכולה להקל על איסוף משוב מעובדים נוכחיים וממועמדים, ובכך לעזור למנהלי משאבי אנוש להבין כיצד המהפך נתפס, ולבצע את ההתאמות נדרשות.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה