תיקון לחוויית מרקל: עשרות נשים יזמיות התאגדו לצילום משותף עם קנצלרית גרמניה...

תיקון לחוויית מרקל: עשרות נשים יזמיות התאגדו לצילום משותף עם קנצלרית גרמניה מקרטון / דניאל דותן

שיתוף

בעקבות הצילום שעורר סערה עולמית, בו מצולמת קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל מוקפת בקבוצת יזמים ישראלים שכולם גברים, התכנסה קבוצת נשים יזמו ישראליות ונשות הייטק לתמונת מחאה כשהן אוחזות פוסטר מצולם של הקנצלרית, שלכאורה מצולמת איתן.

בעקבות המפגש של ״מנהיגי העתיד״ עם קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ב-18.10.5 בה לא נכחה אף אישה, בעקבות הערתה של הקאנצלרית על העדר נשים במפגש וכמחאה על הצילומים המביכים שהופצו, קמה יוזמה בראשות מספר קהילות מובילות להרים את הכפפה ולארגן צילום אלטרנטיבי.

בעקבות האירוע הופץ מכתב פומבי על ידי ליאורה כהן, עליו כבר חתמו מאות אנשים. ביום רביעי ה-10.10.10 בשעה 18:00 נתכנס בכיכר רבין בת״א, נשים וגברים, לצילום משותף של מנהיגות ומנהיגי העתיד המייצגים את המציאות הישראלית האמיתית, אותו יזמה דלית פוליבה. במרכז התמונה יעמוד צילום של הקאנצלרית מרקל בחיתוך צורני מודפס. עד כה האירוע תופס תאוצה מדהימה וכיסוי תקשורתי נרחב. אירועי צילום דומים מתקיימים באותו זמן על ידי נשים ישראליות גם בניויורק, ברלין, טורונטו, לונדון וסיליקון וואלי.

קהילות היזמות שהובילו את מכתב המחאה והאירוע, כוללות את:

WMN, דירקטוריות מובילות שינוי, Supersonas,ICON,Weact, יזמיות Parliament51,OkkaOkka Blogging Group, ו- InternetofSound.

בין מטרות האירוע: תיקון העיוות שנוצר במפגש ובתמונות עם הקאנצלרית ויצירת תמונה אלטרנטיבית המסמלת אחדות של תומכי שוויון משני המינים.

הצילום כלל גברים ונשים כאחד, כדי לשקף את מנהיגות העתיד של ישראל.

תמונה עם מרקל. צילום אור קפלן

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה