ביקוש שיא לתוכנות ניהול HR מבוססות ענן

ביקוש שיא לתוכנות ניהול HR מבוססות ענן

שנת 2011 הסתמנה כשנת ביקוש שיא לפתרונות ניהול HR בתוכנות מבוססות ענן. מחברות ענק כמו SAP ו-Oracle ועד לחברות הזנק

שיתוף
תוכנת גיוס

תוכנת גיוס

 שנת 2011 סימנה שיא חדש בביקוש גלובאלי לפתרונות תכונות ייעודיות לניהול משאבי אנוש מבוססות ענן. כראיה לכך ניתן לציין את העובדה ש-SAP רכשה את הסגמנט לניהול משאבי אנוש Jobs2Web תמורת 110 מיליון דולר, עם צפי לרווח של כ-3.4 מיליארד דולר.

מספר חברות, ביניהן גדולות כמו Oracle לצד חברות תוכנה קטנות וחברות הזנק דוגמת TribeHR או DayForce to Workday – גייסו השנה הון, מה שמצביע באופן מגמתי על העובדה שהשוק מאמין בעתיד התוכנות לניהול משאבי אנוש מבוססות ענן.

[adrotate banner="27"] הרקע לביקוש לתוכנות HR

לכל עובד בארגון יש צורך בגישה כלשהי למערכת ה-HR, שכן זו מחלקה שמציעה שירותים לכלל עובדי הארגון ולעובדים חיצוניים. בין אם מדובר על עדכון חופשות, הגשת אישורי מחלה, עדכון בימי חופש ועוד. כמו כן, ניהול הטאלנטים בארגון ה-Talent Management, הפך לכלי מרכזי למדידת ביצועים של עובדים ומנהלים בארגון. הפתרון הכוללני האינטגרטיבי שמציעות תוכנות ייעודיות למשאבי אנוש, הופך יותר ויותר רלוונטי עבור ארגונים המונים מאות ואלפי עובדים, ארגונים המתפרסים על פני כמה סניפים וכמובן – חברות גלובאליות.

הרקע לביקוש תוכנות מבוססות ענן

תוכנות מבוססות ענן טומנות בחובן יתרון עצום של חסכון בנפח האכסון, מה שמוזיל את אחזקת המחשבים בארגון באופן משמעותי. חברות רבות נרתעות ובצדק מהמעבר לאחסון DATA  בתוכנה מבוססת ענן, שכן יש חשש לאובדן מידע 'רגיש' וקריטי לארגון. ה-HR DATA איננו בגדר מידע בעל רגישות עליונה, ועל כן ניתן להעבירו לענן ללא סיכון לבעיות אבטחה.

רוב קפלינסקי, מנהל בכיר בחברת Bridgescale Partners: "אנחנו בתקופה הקשה ביותר מבחינת שוק העבודה, אחוזי האבטלה בעולם המערבי גבוהים עד רמת סיכון אולם, עבור חברות שהשכילו לייצר פתרונות לניהול ההון האנושי, תוך שדרוג ואוטומטיזציה של תהליכים בניהול מערכי עובדים, השנים האחרונות ובפרט 2011, סימנו הצלחה מסחררת. לפני כשש שנים, כאשר חיפשנו אחר פתרונות ניהול ההון האנושי, נראה היה כאילו החברות הגדולות ממש לא מגלות עניין בתחום. כיום, אפשר להכריז כי החברות המפתחות ומשווקות תוכנות ייעודיות ל-HR, לא רק שרדו את המשבר אלא שעתידן מסתמן כהבטחה." 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה