המופע שפותר בעיות ארגוניות

המופע שפותר בעיות ארגוניות

החלטנו לגוון את כנס הלמידה והפיתוח הארגוני ולשלב בו גם מופע בידור, שיספק למשתתפיו דרך מעניינת לפתרון בעיות ארגוניות. וגם כמובן הנאה רבה

שיתוף
קומיקזה

קומיקזה

בכנס הלמידה והפיתוח הארגוני שיערך ב-5 במרץ, יוצג מופע של "תאטרון בסלון" בהשתתפות אבי גרייניק, רונן הרשקוביץ, וערן בידרמן, שיביא ערך מוסף למשתתפי הכנס. רונן הרשקוביץ, מייסד ומנכ"ל תאטרון בסלון, מספר שהקים לפני ארבע שנים את "תיאטרון בסלון", כשהחזון שהנחה אותו הוא הזכות לתרבות.
התאטרון פועל במגזר העסקי, הקהילתי, בפריפריה חברתית וגיאוגרפית. אנו נכנסים לכל מקום וזו התפיסה שלנו. מגיעים לכל מקום, נכנסים לכל חלל ושומרים על קו מחירים נגיש – כשהמטרה היא להנגיש תרבות.

מתוך המופע קומיקזה

רונן הרשקוביץ: "אנו ניכנס לכל מקום כמו מתקני החברה, או אולם לבחירת החברה או כל סוג חלל אלטרנטיבי. כבר הופענו במפעלים, בחדר הישיבות של ההנהלה, באולמות כמו צוותא, בית ציוני אמריקה או לחילופין במועדונים או מתנ"סים של יישובים. ברפרטואר שלנו 24 מופעים, הצגות וסדנאות.
"מוצעות סדנאות עסקיות באוריינטציה אומנותית, ביניהם קומדיות והצגות, סדנת שפת גוף ומסכות. סדנא הנקראת תבונת האלתור מיועדת לגיבוש חשיבה יצירתית, חשיבה מחוץ לקופסא וכמובן הנאה. סנדא הנקראת זן ג'גלינג עוסקת במוליטיסקינג, סדנא חווייתית עם ערך מוסף מיידי – הבנת יכולת התפקוד שלנו בריבוי משימות. בסדנה 'לנהל בשידור חי' נלקחת השראה מעולם הרדיו, ובשיאה מקימים אולפן רדיו בתוך החברה".

איך מתקשר המופע קומיקזה שיוצג בכנס לנושא הלמידה והפיתוח הארגוני?

"מדובר במופע בידור מאולתר במהלכו נלקחים נתונים מהקהל ואנו יוצרים מערכונים על הבמה בן רגע. בהיבט הארגוני הרווח הוא כפול: החיוך והאווירה המגובשת והמשוחררת שנוצרת, וההבנה שהכל אפשרי והדברים תלויים רק בך. בכנס נארח את אבי גרייניק ובנוסף נארח את ערן בידרמן, אומן מנטליזם עסקי. בידררמן זכה במקום הראשון בתוכנית "מי יפיל את המאסטר". הוא משלב יכולות אוטוסוגסטיה (תהליך פסיכולוגי שגורם לך לומר מה שאני רוצה) ומנטליזם בשירות החברה העסקית.

אילו ארגונים מוזמנים לצפות בהצגות שלכם?

"אנו מזמינים חברות עסקיות, תאגידי ענק בינלאומיים וארגונים חברתיים. לעתים מנהלים בארגונים משתפים אותנו במטרה שהם רוצים להפיק מהמופע, באיזו חוויה היו רוצים שהקהל יעבור ולפעמים משתפים במסר שהם רוצים להעביר, ואנו יודעים לתרגם זאת בינתית".

תוכל לתת דוגמא?

"חברה שבה היה חוסר תקשורת בין מחלקות שונות בגלל שונות במיקום הגאוגרפי וההיררכי, עברה שתי סדנאות ומופע משותף, כמו זה שיהיה בכנס. החוויה המשותפת והעבודה בשיתוף עם המחלקות על הבמה, הביאו ליצירת קשרי עבודה טובים יותר והתקשורת הארגונית השתפרה. כך שהבעיה נפתרה".

מה הקהל בכנס יוכל ללמוד מהמופע?

"הקהל יוכל ללמוד שהדרך של האלתור היא קבלה וחשיבה חיובית. בשילוב של אמונה ביכולות שלך ושל הפרטנר. התרגום של זה לעסקים הוא !presales".

רוצים גם אתם להשתתף במופע שייערך בכנס? בואו לכנס למידה ופיתוח ארגוני! לחצו כאן לפרטים 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה