תאגיד השידור הישראלי החדש מגייס סמנכ"ל משאבי אנוש

תאגיד השידור הישראלי החדש מגייס סמנכ"ל משאבי אנוש

סמנכ"ל משאבי אנוש יהיה אחראי על הקמת מערך הגיוס, הכשרת עובדים וניהול משאבי אנוש. ניתן להגיש מועמדות עד ה-15 באוקטובר

שיתוף
מכרז Photo by ddpavumba

יום לפני סיום עבודתם של 205 מעובדי רשות השידור, מפרסם תאגיד השידור הישראלי החדש מכרזים לסמנכ"ל משאבי אנוש, סמנכ"ל טלוויזיה, סמנכ"ל קול ישראל, סמנכ"ל דיגיטל וסמנכ"ל חדשות.

job search Photo by cooldesignעל פי התכנית המקורית, תאגיד השידור הישראלי החדש היה אמור להתחיל לפעול כבר באוקטובר הקרוב, אולם ביולי האחרון הבינו שאין אפשרות לעמוד בלוח הזמנים הצפוף וכך הוחלט לדחות את הקמתו לסוף מרץ 2016. 

כיום מכהנת בתפקיד זה עפרית כהנא, אשר מונתה באוקטובר 2014 למשנה למנכ"ל רשות השידור. בתפקידה האחרון שימשה כהנא (46) כיועצת למנכ"ל שירות התעסוקה. עד 2011 היא עבדה ב-Yes במשך כ-10 שנים, בתפקידה האחרון כסמנכ"לית משאבי אנוש. בתקופה זו יונה ויזנטל, עד לפני חודשיים העורך הראשי של רשות השידור, כיהן כסמנכ"ל התוכן בחברת הלוויין.

הסמכויות שיהיו בידי סמנכ"ל משאבי אנוש הנן הקמת מערך הגיוס, הכשרה עובדים וניהול משאבי אנוש, ואף קיימת אפשרות להוספת סמכויות בתחום שירותי המינהל בתאגיד השידור הישראלי.

דרישות התפקיד הן תואר ראשון ושני המוכרים על ידי המל"ג, 5 שנות ניסיון בתפקיד ניהולי בכיר בתחום משאבי אנוש בארגון משמעותי בעל לפחות 100 עובדים, הכולל היכרות מעמיקה בתחומי ובנוהלי העבודה במגזר הציבורי, לרבות הסכמי שכר וקליטת עובדים. יתרון לבעלי ניסיון בתחום המנהל.

כל תפקידי הסמנכ"לים הנם בכפיפות למנכ"ל תאגיד השידור הישראלי, ותקופת הכהונה לא תעלה על שנתיים. מקום מושבה של הנהלת התאגיד הוא בירושלים, ועיקר שידוריו ישודרו מירושלים.

יש להגיש מועמדות עד ה-15 באוקטובר 2015 לדוא"ל jobs@ipbc.org.il, ולציין בשורת הנושא את שם המועמד ואת התפקיד אליו מוגשת המועמדות. יש לצרף שליחת קורות חיים בעברית, 3 מכתבי המלצה, מסמך בן עמוד בו יפרט המועמד את תפיסתו ואת גישתו המקצועית בתחומי התוכן והתוצרים של החטיבה אליה הוגשה המועמדות ומסמך בן עמוד נוסף בו יפרט המועמד את המבנה הארגוני ותפיסת ההפעלה של החטיבה אליה הוגשה המועמדות.
בנוסף, על המועמד לצרף שאלון בו ימולאו כל הפרטים. הוועדה רשאית להחליט כמה מועמדים יופיעו בפניה.

* הפנייה לנשים ולגברים כאחד.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה