שיטות ייחודיות לגיוס עובדים לחברה

שיטות ייחודיות לגיוס עובדים לחברה

דניאל עוזי, מנהלת הגיוס בחברת קווליטסט, מספרת על השיטות הייחודיות שהחברה מפעילה לגיוס עובדים

שיתוף
דניאל עוזי. צילום שלומי שמעוני

דניאל עוזי. צילום: שלומי שמעוני

גיוס עובדים מוכשרים מהווה אתגר בכל חברה וארגון. עם התחרות ההולכת וגוברת על ההון האנושי, חברות מייעלות ומשפרות יותר ויותר את תהליכי הגיוס שלהן.

בחברת קווליטסט משתמשים בשיטות ייחודיות ומתקדמות לצורך גיוס עובדים. החברה מפעילה מערך של צוות מומחי גיוס, שתפקידן מלבד לגייס עובדים, גם לייעל ולשפר את תהליכי הגיוס כל הזמן. בנוסף, החברה מטפחת קשרים עם מכללות, אוניברסיטאות ועמותות לצורך גיוס, מגבירה את נוכחותה במדיה החברתית ומפעילה תכניות כגון 'חבר מביא חבר' שיעילותן מוכחת.

דניאל עוזי, מנהלת הגיוס בחברת קווליטסט, אומרת: "קווליטסט גייסה בשנת 2017 מעל 200 עובדים. לטובת הגיוסים המורכבים הללו אנו משתמשים בשיטות מגוונות וייחודיות לגיוס עובדים מוכשרים שיתאימו בצורה מיטבית לדרישות הפרויקטים השונים של קווליטסט".

ספרי על צוות הגיוס שלכם

"צוות הגיוס שלנו מורכב מ-8 מגייסות מומחיות. כשהצוות מקבל משרה חדשה הדבר הראשון שאנו בודקים הוא אפשרות ל"גיוס פנימי" – האם יש לנו בחברה עובד בעל הכישורים והניסיון מתאים שיכול לענות לדרישות המשרה? במידה וכן – אנחנו מקדמים אותו.

נושא המעברים הפנימיים מתוך הארגון מטופל אצלנו בצורה מיטבית ואנו רואים הצלחות רבות בשיטת הגיוס של המעברים הפנימיים".

כיצד אתם מבססים את נוכחותכם במדיה החברתית?

"מאחר והמועמדים מחפשים פרטים על החברה ברשת, השקנו אתר מקומי בשפה עברית בנוסף לאתר החברה הגלובלי ואנו דואגים שעמוד הקריירה ולוח המשרות יהיה מעודכן בכל עת בתכנים מקצועיים ומשרות רלוונטיות.

בנוסף, אנחנו כל הזמן עוסקים בשאלה: היכן נמצאים המועמדים שלנו? לרוב, אנו מוצאים שהתשובה היא ברשתות החברתיות: לינקדאין, פייסבוק, מייטאפ, אינסטגרם וכדומה וכן בתהליכי סורסינג ובתהליכי פרסום.

קווליטסט מגבירה נוכחות בערוצי הסושיאל ע"י הפצה ופרסום תכנים מקצועיים, תכני רווחה והווי מחיי היום יום של העובדים שלנו".

אילו שיטות נוספות אתם מיישמים לצורך גיוס עובדים?

"שיטה נוספת שעובדת נהדר היא "חבר מביא חבר". עובדים מרוצים מעבירים קו"ח של חברים ומקבלים תגמול על חבר שנקלט לעבודה בחברה. אנו מאמינים בשיטה זו כמקור גיוס אפקטיבי ויעיל ומפרסמים לעובדים שלנו בכל עת את המשרות והתגמול האפשרי עבורם.

פלטפורמה מסורתית בה אנו משתמשים היא פרסום באתרי אינטרנט מגוונים לחיפוש עובדים, אם כי בשנים האחרונות אנו רואים כי חלה ירידה בגיוס עובדים מאתרים אלו.

קווליטסט מקיימת קשר שוטף ורציף עם מכללות, אוניברסיטאות, ומשתתפת בירידי תעסוקה, אלו קשרים שאנו מפתחים ברמה יומית כחלק ממדיניות החברה לשלב עובדים חסרי ניסיון בעולם הבדיקות.

כמו כן אנו משתתפים במיטאפים מקצועיים כדי לקדם אג'נדות מקצועיות ולצורך גיוס עובדים.

לסיום, החברה מקיימת קשרים שוטפים עם עמותות מתוך מטרה לקדם את נושא הגיוון התעסקותי אנו מאמינים בהזדמנות תעסוקתית שווה לכולם, לחברה יש הצלחות רבות אנו מאמינים שגיוון תעסוקתי פותח לנו הזדמנויות לגיוס הון אנושי איכותי אשר תורם לסביבת עבודה עשירה, בעלת פוטנציאל לחדשנות ויצירתיות".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה