רשות הטבע והגנים מזמינה: ישראל חוגגת 70 וזה הזמן לחזור ולהכיר את...

רשות הטבע והגנים מזמינה: ישראל חוגגת 70 וזה הזמן לחזור ולהכיר את אתריה

חגיגות השבעים למדינה זו הזדמנות נהדרת לחזור ולבקר בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים מהיפים בארצנו ולהכיר בהם צדדים נוספים וחדשים. אתרי רשות הטבע והגנים התחדשו בתכנים חדשים ומגוון פעילויות המותאמות לקבוצות ואתם מוזמנים לבקר

שיתוף
רשות הטבע והגנים - צילום ליאור שלף

צילום: ליאור שלף

חוברת חדשה שיצאה לאור על ידי רשות הטבע והגנים, חושפת מגוון רחב של הצעות לפעילות באתרים שונים בכל הארץ. ההצעות השונות המוצגות בחוברת, מציגות מנעד רחב של פעילויות גיבוש קבוצתיות הכוללות סיורים מומחזים, כתבי חידה, אתגרים, גיבוש ומשחקי בריחה מתקדמים. כל אלה מתקיימים באתרים היסטוריים חשובים, הנושאים בחובם ערכי טבע ייחודיים המוכרים לכולנו מטיולי סוף השבוע המשפחתיים.

בין ההצעות המוצגות בחוברת ניתן למצוא אתרים מוכרים בהם: מבצר יחיעם, שיהפוך עבורכם למבצר בריחה היסטורי, מבצר נמרוד שישחזר אתכם קרבות אבירים מרתקים, והקסטל, שישחזר את ערכי הקרב ההרואי בפעילותODT  מאתגרת.

תכנים חדשים מרתקים

יתרה מכך, קיימים אתרים שהינם פחות מוכרים, וקיבלו כעת תפנית חדה הודות לתכנים חדשים ומעניינים שהוכנסו אליהם עבור הקבוצות. לדוגמה:  סמוך לירושלים נמצא גן לאומי מנזר אבטימיוס, אשר הפך בין לילה למנזר בריחה, הכולל פעילות ייחודית לקבוצות בענף ההייטק.

חברות שמעוניינות למקם את ימי הגיבוש בדרום, יכולות להגיע לגן הלאומי 'פארק הבשור', המשלב נווה מדבר עם משחקי ניווט ופעילויות קבוצתיות, ועוד.

חוברת הפעילויות גדושה בהצעות מסוג זה, כמו גם הצעות רבות אחרות, שניתן לקיימן בעשרות אתרי הרשות הפזורים ברחבי הארץ. ההצעות המוצגות בחוברת הן רק מקצת ממגוון האפשרויות הענק. כל ארגון שרוצה בכך יכול ליזום ולקיים פעילויות אחרות לפי הצורך והעניין.

ליזום לתכנן ולנצל את מיטב האפשרויות

אגף המכירות ברשות הטבע והגנים, האמון על הפרסום וההוצאה לאור של החוברת והפעילויות שבה, כמו גם על הקשר עם גורמי התיירות המאורגנת בענף, מזמין אתכם להציע פעילויות נוספות, להשתמש ברעיונות הקיימים, ליזום, לתכנן ולנצל את מיטב האפשרויות הטמונות באתרי הרשות.

בנוסף, אתם מוזמנים לפנות בכל הקשור לארגון יום מיוחד עבור עובדי החברה וחשיבה יצירתית, שתקל עליכם את בניית ימי הכייף והגיבוש בכל הארץ.

האתרים היפים עם הפעילויות החדשות והמיוחדות, הותאמו במיוחד עבורכם ליצירת יום גיבוש וכיף באתרים רבים בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום.

נשמח לשלוח לכם את החוברת בדואר אלקטרוני וגם בדואר ולעמוד לרשותכם בכל שאלה.

להתראות בשבילים, בגנים הלאומיים ובשמורות הטבע.

לפרטים נוספים ולקבלת החוברת במייל ו/או בדואר ניתן לפנות במייל לעמית לבקוב, מנהל אגף מכירות ברשות הטבע והגנים : AMITL@NPA.ORG.IL

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה