קיללת שילמת!

קיללת שילמת!

האם יש קשר בין קללות לקידום מקצועי? סקר שפורסם באתר משאבי אנוש HR Reporter מראה לנו עד כמה קללות פוגעות בסיכוי עובד להתקדם

שיתוף
קידום עובדים

האם קללות משפיעות על הסיכוי של מנהלים ומנהלי משאבי אנוש לקדם עובד? האם קללות פוגעות בסיכוי של עובד להיתפש בקרב עמיתיו כאדם שראוי לקידום מקצועי. הסקר שלפנינו בא לבדוק את הסוגיה הזו לעומק.

מי לא מקלל כמה פעמים ביום? אנחנו מקללים על הכביש, בשקט בשקט, כשהחלון סגור… אנחנו מקללים את הטלוויזיה כשבאמצע סצנת מתח צצה לה פרסומת מרגיזה… אנחנו מקללים את השופט במשחק כדורגל או את השופט בתחרות שירה בטלוויזיה… בקיצור, אנחנו מקללים. אנחנו מקללים כי זו דרך לשחרר עצבים ותסכול וכי התרגלנו שמותר לקלל כי כולם מסביב עושים את זה לא?! חלק מאתנו מקללים בדרך לעבודה והרבה אחרי העבודה. חלק מאתנו מקללים במהלך יום העבודה. אבל רגע, האם יש לקללות השפעה על הסיכוי של עובד להתקדם בתפקיד?

סקר של Careerfinder שבו השתתפו 2,000 מנהלי גיוס ו-3,800 עובדים, מראה שעובדים שמקללים, ללא קשר להשכלתם, לתרומתם ולסט הכישורים המקצועיים שלהם – נמצאים בבעיה כאשר מדובר על קידום מקצועי. על פי הסקר, 64% מקרב העובדים מעריכים פחות את העובד המקלל וחושבים שהוא פחות ראוי לקידום מקצועי אך ורק בשל העובדה שהוא מקלל. 57% מקרב הנשאלים טענו שהם יעדיפו שלא לקדם עובד מקלל באם הבחירה תהיה בידיים שלהם.

אז מי מקלל בעבודה?
50% מהעובדים מקללים במהלך העבודה (את הלקוחות, פוליטיקאים, שכנים, אנשים שהכעיסו אותם ברחוב וכיו"ב), 95% מתוכם עושים זאת (מקללים) מול עמיתים לעבודה ו-51% אף עושים זאת מול המנהלים בארגון.

ורגע רגע, אם חשבתם שרק גברים או בעיקר גברים מקללים (נו, תודו שמייד חשבתם על עובדים ממין זכר) אז על פי הסקר, גם נשים מדביקות את הפער. על פי הסקר שלפנינו, לפחות 47% מקרב הנשים העובדות מקללות ביום העבודה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה