החיים נהיו קלים יותר למי ששולח קורות חיים

החיים נהיו קלים יותר למי ששולח קורות חיים

"הפורטל למועמד" מאפשר למחפשי עבודה לשלוח קובץ קורות חיים בכל עת, מכל מקום, דרך המחשב, טאבלט או סמארטפון.

שיתוף
פורטל למועמד לעבודה

הפורטל למועמד הינו כלי חדש שמתווסף לארסנל הכלים של חברת סינריון שנועד לאפשר למחפשי העבודה ערוץ תקשורת ישיר עם החברה המגייסת. איך זה עובד?

מהיום הפורטל למועמד הינו חלק אינטגרלי מעמוד המשרות הפתוחות באתר החברה המגייסת. הממשק מאפשר למעשה למועמד להגיש את מועמדותו בתהליך מהיר וידידותי בכל מקום ובכל עת.

הממשק החדש, שפותח על ידי חברת סינריון, מהווה מוצר משלים למערכת גיוס עובדים Synerion Recruitment כאשר הקונספט שעמד מאחורי פיתוח המוצר הינו פשוט: בעולם הדינאמי והטכנולוגי שבו אנו חיים, הגישה לאינטרנט היא כבר לא דרך מחשבים בלבד. הציבור הרחב עושה שימוש בטאבלטים ובסמרטפונים ולכן זה רק מתבקש שמועמדים שמחפשים עבודה יוכלו לשלוח קורות חיים בפשטות כשהם יושבים בבית קפה שכונתי או ממתינים לשיעור ספינינג בחדר הכושר.

איל תמיר, סמנכ"ל פעילות בחברת סינריון ישראל, ציין כי המועמד נהנה מערך מוסף שהחברה המגייסת נותנת לו ובכך היא מקלה על השתלבותו בתהליך הגיוס. עוד מציין איל כי תהליך איתור המשרה ושליחת קורות החיים נעשה פשוט יותר וממוקד יותר ונותן למועמד אפשרות להביע את החוזקות והיכולות האישיים שלו בהתאמה מלאה למשרה ובכך להקל על תהליך הגיוס גם מצידם של אנשי משאבי האנוש של הארגון.

כלומר הארגון נהנה מקיצור תהליך הגיוס, צמצום עלויות גיוס ואף מקבל לשימושו מאגר מועמדים איכותי ומהימן הרבה יותר מבעבר.

יש כאן הזדמנות חדשה הטומנת בחובה יתרונות לשני הצדדים. המועמד מצד אחד והחברה המגייסת מהצד השני, כך טוען תמיר ומנמק טיעון זה בפונקציונאליות של המערכת. היתרון עבור המועמד טמון בכך שהוא העלה את הסיכוי שלו להגיש מועמדות למשרה מתאימה. היתרון של החברה המגייסת טמון בכך שהיא צמצמה את כמות קורות החיים בדגש על מיקום ואיכות במקום כמות, מה שמהווה חיסכון משמעותי בזמני סינון קורות חיים. כמו כן, חווית המשתמש החיובית תורמת למיתוג מעסיק, מה שמביא ערך מוסף בפני עצמו.

יתרון נוסף הצפוי למועמדים הינו חשיפה למשרות רלוונטיות לתחומו ולכישוריו, שכן המערכת ערוכה לאפיין את המועמד לאחר שזה מילא את פרטיו ולהציג בפניו משרות נוספות העשויות להתאים לו.

Synerion Recruitment

המערכת הטכנולוגית הייחודית שפיתחה סינריון מאפשרת לארגונים לנהל דיסציפלינות שונות במערך הגיוס כגון: קליטת קורות חיים, ניהול משרות, סיכום ראיונות וחוות דעת על מועמדים, הצלבת קורות חיים אל מול דרישות התפקיד, מעקב אחר תהליך הגיוס ועוד. כלל התהליכים נעשים תוך מעקב ותיעוד אוטומטי של שלבי הגיוס. המידע שנצבר בתיק האישי של כל מועמד נשמר במערכת והוא עומד לרשות החברה ליישומים עתידיים לצורך אחזור ותחקור.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה