עכו: פורסם מכרז לגיוס יזמים צעירים ב"חממה עסקית" חדשה

עכו: פורסם מכרז לגיוס יזמים צעירים ב"חממה עסקית" חדשה

לחממה יתקבלו כאלו המבקשים להקים עסקים בתחום השירותים, ההיי- טק או העיסוק הפרה-רפואי בלבד, תושבי העיר עד גיל 35

שיתוף

עיריית עכו פרסמה בימים אלה מכרז להקמת והפעלת חממה עסקית ליזמים צעירים בעיר, במטרה לסייע לבעלי עסקים צעירים לקדם את עסקיהם.

החממה העסקית תוקם במבנה שיוכשר על ידי הזוכה והוא זה אשר יהא אחראי לשיווק התכנית ולגיוס היזמים שישתתפו בחממה העסקית. עם זאת, העירייה תסייע למפעיל במלאכת הגיוס מבין בוגרי התכניות השונות המופעלות על ידי מרכז הצעירים העירוני.

במסגרת הפרויקט, יעניק המפעיל ליזמים ליווי וייעוץ עסקי, לרבות הכנת תכנית עסקית בסיסית וטיפול בהשגת והסדרת מימון מגופים ציבוריים דוגמת קרן המדינה לעידוד עסקים קטנים. עוד יינתנו הכשרות, סדנאות והרצאות בסיסיות ליזמים שמטרתן קידומם כבעלי עסקים פרטיים.

אבל יש גם סייגים ותנאים: כל היזמים שישתתפו במיזם יהיו תושבי עכו בראשית דרכם כבעלי עסקים. עדיפות תינתן ליזמים עד גיל 35. נוסף על כך, לחממה יתקבלו כאלו המבקשים להקים עסקים בתחום השירותים, ההיי- טק או העיסוק הפרה-רפואי בלבד.

לצורך הכוונה ופיקוח יעילים על החממה העסקית בכל השלבים השונים בהיבטים המקצועיים והניהוליים, תוקם ועדת היגוי שבראשה יעמוד נציג מטעם העירייה וחבריה, נציג מטעם המפעיל ונציג מלשכת התעסוקה בעיר.

כנגד 600 שקלים בחודש יקבל היזם שירותי משרד הכוללים דמי שכירות עבור משרד שיוקצה לו במתחם החממה העסקית, ריהוט, תשלומי ארנונה, חשמל, מים ובנוסף יקבל כאמור מהמפעיל ליווי עסקי בסיסי.

"יועצים מקצועיים ומומחים ילוו את היזמים הצעירים ויסייעו להם בהקמת בית העסק שלהם", אמר ראש העירייה שמעון לנקרי. לדבריו, עיריית עכו היא זו שתדאג לכל ההוצאות הכרוכות באחזקת מבנה החממה העסקית והיא תוכל גם לפקח ולהנחות את המפעיל בנוגע להפעלת החממה העסקית על מנת שיינתן מענה מקצועי והולם לצרכי היזמים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה