נס הופכת לשותף הדרכה ראשון בישראל של כלי הלמידה וההדרכה SAP WPB

נס הופכת לשותף הדרכה ראשון בישראל של כלי הלמידה וההדרכה SAP WPB

נס תדריך ארגונים ולקוחות במערכת הלמידה החדשנית של SAP, ה- Workforce Performance Builder .

שיתוף
SAP Ness

חברת נס הופכת לשותף הדרכה ראשון בישראל של כלי הלמידה וההדרכה החדשני של ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל SAP Workforce Performance Builder. מדובר בפתרון תומך ביצועים, אשר מסוגל ללמד את העובד, תוך כדי ביצוע כיצד למלא שדות נתונים ומסכים מורכבים בפתרונותיה של חברת SAP ושל חברות אחרות.

הפתרון החדש של SAP מספק את היכולת ליצור ולפרוס תיעוד למשתמשים, עזרה תלוית הקשר, תסריטי בדיקות ולמידה מרחוק חסרת תקדים במהירותה ובנוחותה. התוצאה היא הון אנושי מקצועי בעל יכולת להפיק את המירב מהפתרונות הממוחשבים שבארגון, הודות לשיפור דרמטי בעקומת הביצוע והלמידה של מפעיל המערכות וחיסכון ניכר לארגון בזמן ובנזקים עקב צמצום משמעותי של טעויות עובדים.

נס נבחרה להיות ספק מומחה ראשון בישראל של הפתרון וגם תשווק את המוצר. הפתרון משדרג משמעותית את יכולות ההטמעה בארגונים גדולים ובינוניים וישנה את הדרך בה ארגונים מטמיעים מערכות ארגוניות רחבות היקף.

ריקי שורק, מנהלת פיתוח עסקי של חטיבת הדרכה בנס אמרה: "אנו גאים על החלטת SAP, שותף עסקי ותיק שלנו, לבחור בנס כשותף הדרכה ראשון בישראל לפתרון הלמידה וההדרכה מבית SAP. אין מדובר רק בפתרון טכני, אלא במערכת לומדת ו'חיה' אשר מתאימה עצמה לעובד הספציפי, מבינה את צרכיו המקצועיים ומדריכה אותו בהתאם, על מנת להעלות את רמת הביצועים בארגון. לנס שילוב של יכולות מתודולוגיה וטכנולוגיה מתקדמות המסייעות בהטמעה ולמידה ארגונית מהירות ומוצלחות".

אודות נס

נס הינה חברה המספקת שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT) ומתמחה באספקת שירותי פיתוח תוכנה, שילוב מערכות, פיתוח יישומים, ייעוץ והפצת תוכנה. לנס כ- 2500 עובדים עם פעילות בכל מגזרי המשק. לחברה שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה ברחבי העולם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה