מסיבות חגים יצירתיות בחברות

מסיבות חגים יצירתיות בחברות

בתקופת החגים חברות רבות מקיימות אירועים ומסיבות לעובדים, לציון החג. אולם ישנן חברות שלוקחות את החגיגה לקצה ועורכות פעילויות יצירתיות ביותר לעובדיהן

שיתוף
עץ מתנות

להלן 4 חברות בארה"ב שמקיימות אירועי חגים יוצאי דופן:

תחרות קישוט שולחן החג

עיצוב שולחנות

Voices.com, אתר מקוון להתאמת קריינים מקצועיים לאתרי עסקים, מקיים בחגים תחרות קישוט שולחנות לחג. התחרות הכיפית מחברת את העובדים לאווירה החגיגית, כך שהם מתגייסים לקישוט השולחנות במשרד בדרכים יצירתיות ומגוונות. הזוכה שצבר את מירב קולות העובדים, זוכה במתנה בשווי 100 דולר, אותה הוא תורם לנזקקים באמצעות הקטלוג של World Vision online.

התחרות ידידותית ומהנה לדברי העובדים בחברה, ומשלבת כיף וצחוק במהלך הקישוטים. רוח הנתינה במעשה התרומה מגבת את הצוות ותורם למעורבות העובדים בחברה. בנוסף לכך, התמונות של השולחנות המקושטים אותן העובדים משתפים ברשתות החברתיות, תורמות רבות למיתוג המעסיק.

 

 

לתת קצת, לקבל קצת

עץ מתנות

סוכנות השיווק והטכנולוגיה העולמית  DigitasLBi מציעה לעובדים הזדמנות לקבל משהו קטן לעצמם ולתת בחזרה. במשרדי החברה בבוסטון שלהם מציבים "עץ נתינה"  המכיל כרטיסי מתנה לילדים נזקקים לרכישת ספרים, עפרונות, גרביים ועוד. הפריטים הם בדרך כלל קטנים, במחירים של כ- 5 דולר. עובדי החברה לוקחים כרטיס או שניים, רוכשים את הפריטים וממקמים את המתנה במקום הכרטיס מתחת לעץ. בין העובדים שתורמים מוגרלת הזמנה לארוחת ערב או לילה במלון. והנזקקים מקבלים את המתנות שלהם מהעץ הנדיב.

 

 

 

 

 

נופש חברה בחג

Konnect

במשך ארבע השנים האחרונות, בתקופת החגים, חברת יחסי ציבור Konnect  ביקשה מ- 30 העובדים שלהם לארוז מזוודות ולקחו את כולם לטיול חוויתי ומלא הרפתקאות. הטיולים עד כה כללו: 4 ימים של חופשה באגם טאהו. סיור של יומיים לארץ היין בקליפורניה, ושיט בן 3 ימים למקסיקו. לדברי המנהלים בחברה, מטרת הנופש בחגים היא "בריחה" מלחצי היום יום כמו גם הרצון לספק לעובדים זיכרונות טובים מנופשי החברה. לאחר מכן, לדבריהם, העובדים חוזרים למשרד עם אנרגיות חדשות ומשקיעים רבות בעבודה. כמובן שגם נוצרת ציפייה לנופש בשנה הבאה.

 

 

עובדים נדיבים

processing point

חברת פתרונות הטכנולוגיה Processing Point מקיימת בתקופת החגים אירוע קניות שנתי, בו העובדים מקבלים בין 300-500 דולר לחנויות. התנאי הוא שהעובדים חייבים לקנות מתנות לילדים בכסף. המתנות נתרמות לארגוני צדקה מקומיים לילדים נזקקים, ולדברי גורמים בחברה, ההשפעה של התרומה לקהילה ניכרת היטב במעורבות העובדים ותחושת השייכות שלהם לחברה. עוד הם מציינים כי העובדים מקבלים את ההזדמנות להתחבר אל צד הצדקה שלהם אך באמצעות יתרונות מוחשיים יותר לחברה מאשר מתנות כספיות או בונוס לחג.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה