מנכ"ל "קיקה": "נעשים מאמצים לדאוג לתשלום שכר אפריל לעובדינו"

מנכ"ל "קיקה": "נעשים מאמצים לדאוג לתשלום שכר אפריל לעובדינו"

החברה חייבת לבנקים 70 מ' שקל. במקביל מיהרו בהסתדרות להודיע על ייצוג העובדים ובשירות התעסוקה לדאוג להם לדמי אבטלה

שיתוף

"לפני 8 חודשים נפתחה קיקה מתוך שאיפה להביא בשורה צרכנית חדשה לישראל. קיקה הציגה קונספט שונה וחדשני שדרש אורך נשימה שיווקי ופיננסי הבעלים האמינו בחברה והמשיכו להזרים כספים על פי יכולתם. לצערנו, זה לא  ניתן יותר" – כך אמר בצהריים (ה') מנכ"ל קיקה ישראל, צביקה גולדנברג.

לדבריו, "בשעות הקרובות תוגש בקשה להקפאת הליכים ובמקביל נעשים מאמצי על לדאוג לתשלום השכר החודשי האחרון של כל עובדי הרשת שיקרים מאוד ללבי. אני תקווה שימצא פיתרון שיאפשר לנו להפעיל מחדש את החנות כבר בשבוע הבא".  

החברה חייבת כ-70 מ יליוני שקלים לבנקים ועוד כמה מיליון שקל למשרדי פרסום. מאות לקוחות ששילמו עבור סחורה שהזמינו, לא זכו לקבל אותה.

הן שירות התעסוקה באזור השרון והעמקים והן ההסתדרות מיהרו היום (ה') לקפוץ על העגלה התקועה של עובדי חברת קיקה, שנותרו ללא עבודה וללא מכתבי פיטורין וייצוג הולם נוכח בקשת הבעלים להקפאת הליכים.

בהסתדרות דיווחו בצהריים שיותר ממחצית מ-230 העובדים בחברה חתמו על טפסי הצטרפות לארגון, כך שעל-פי החוק לארגון היציג של העובדים וגם הקימה ועד פעולה.

עם היוודע דבר התקהלות העובדים בפתח החנות, הזדרזו נציגי ההסתדרות במרחב נתניה בראשותו של משה סמיה להגיע למקום והחלו לצרף את העובדים להסתדרות.

עם השגת היציגות מונו עורכי הדין אלון וגלילה הורנשטיין, המתמחים בטיפול בעובדים במקומות עבודה בקשיים, לייצגם בכל ההליך המשפטי.

הפרקליטים הודיעו כי בכוונתם לפנות לכלל הגורמים המעורבים, לרבות ההנהלה והבנקים, וזאת בכדי לדרוש באופן מידי תשלום שכר עבודה לחודש אפריל. עוד יבקשו נציגי העובדים להיות צד לכל הליך משפטי שיש בכוונת החברה והבנקים להגיש.

סמיה: "אנחנו נחושים יחד עם העובדים לפעול על מנת להגיע למצב שבו לא ייפגעו זכויותיהם עקב הקשיים הכלכליים של החברה. נפעיל את כל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לשמור על זכויות העובדים לרבות תשלום השכר וזכויות נוספות".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה