מנהל משאבי אנוש באיחוד האמירויות כתב ספר זוכה פרסים

מנהל משאבי אנוש באיחוד האמירויות כתב ספר זוכה פרסים

קהליד אל-מסקארי, מנהל משאבי אנוש בתעשיית הגז, כתב ספר הנחיות לכתיבה עסקית, כדי לסייע לעובדים להתנסח נכון בעולם התאגידי

שיתוף
ספרו של מנהל משאבי אנוש
ספרו של מנהל משאבי אנוש

קהליד אל-מסקארי (Khalid Al Makari) היה אחראי על מערך משאבי אנוש והדרכה בתעשיית הגז באיחוד הנסיכויות הערביות. במסגרת עבודתו הוא הבחין כי עובדים רבים בתעשייה מתקשים לכתוב בשפה העסקית, הן הודעות פשוטות והן הצעות, סיכומים ודוחות עסקיים. במטרה לייצר פתרון מקומי, אל-מסקארי כתב ספר בשם "המדריך לכתיבה עסקית", אשר מלמד את קוראיו להתנסח נכון בעולם התאגידי.

אל-מסקארי, שהתייעץ עם מורה לאנגלית בשם ד"ר קלרנס אמסלי, כתב את הספר שלו במהלך שנתיים, כשהוא מנתח סיטואציות יום יומיות בעבודה, מגמות כלליות וקשיים ספציפיים של אנשים בארגון להתבטא בכתב בצורה ברורה, רהוטה, עניינית, העושה שימוש נכון בז'רגון המקצועי ובפלטפורמות המקובלות.

עם זכייתו בפרס היוקרתי The Best Amirati Book of the year 2011 , אמר אל-מסקארי כי הוא מתכוון להקדיש את 50 העותקים הראשונים לעובדים בתעשייה המקומית, המבקשים להתקדם בעזרת שיפור כישורי הקריאה שלהם והוא מתכוון לחלק 50 עותקים במתנה לכל עובד שידרוש.

עוד אמר אל-מסקארי: "אנחנו באיחוד האמירויות הערביות ידועים כיצואנים. את הספר כתבתי במטרה לסייע לעובדים המקומיים לשפר את היכולות שלהם, הן במשק המקומי והן בחברות גלובאליות אולם הספר, שכתוב באנגלית, בהחלט יכול לסייע לכל עובד בכל מדינה ובכל תחום. אני מאמין ששפה היא כלי חשוב ושימוש נכון בה יכול לעשות את ההבדל ומקווה שאסייע לעובדים רבים באמצעות הספר."

כאשר נשאל אם יש לו תכניות נוספות בתחום הכתיבה, אמר אל-מסקארי: "אני כבר עובד על ספר שני שיוקדש לכתיבת קורות חיים. גם שם גיליתי צורך בהיותי מנהלת מחלקת משאבי אנוש וזה הפרויקט הגדול הבא". 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה