מנהלי HR בענקית פתרונות השינה יוכלו לישון טוב יותר

מנהלי HR בענקית פתרונות השינה יוכלו לישון טוב יותר

סימונס, ענקית פתרונות השינה, בחרה להטמיע את אפליקציית ה-Talent Management של חברת PeopleAnswers

שיתוף
תוכנת משאבי אנוש
תוכנת משאבי אנוש

החברה המובילה בייצור פתרונות לחדר השינה מזה למעלה מ-135 שנים – Simmons Bedding – רכשה את הרישיון לתוכנת ניהול הון אנושי PeopleAnswers ככלי לאבחון, גיוס וניהול מנהלי מקצועיים במפעלי החברה.

PeopleAnswers הינה תוכנת משאבי אנוש מבוססת רשת. החברה מציעה לארגון ממשק אבחון התנהגותי והערכת עובדים או מועמדים. PeopleAnswers מספקת לסימונס פלטפורמה חדשנית לניהול מבדקי התאמה כחלק מתהליך הגיוס, כדי לסייע למנהלי הגיוס לנתח את הכישורים, היכולות ומידת ההתאמה של המועמדים לתפקיד בארגון. PeopleAnswers מציעה פתרון לאפיון צרכי החברה על סמך נתונים קיימים באמצעות ניתוח תכונות וכישורים של המנהלים המצטיינים בארגון. בצורה זו הממשק למעשה מפצח את ה-DNA הארגוני ובודק התאמת מועמדים ביחס ל-DNA של הארגון.

החוזקות של התוכנה טמונות ביכולת שלה לספק למנהלי גיוס כלים לאבחון מנהלים ולמעקב אחר תהליך ההשתלבות שלהם (עמידה ביעדים ועבודה בהתאם לנהלים ולערכים עליהם מבוססת התרבות הארגונית) במהלך חודשי העבודה הראשונים, מה שמבטיח תהליך אופטימלי של מיון וקליטת עובד לטווח הארוך.

קימבלי סמון, סמנכ"לית משאבי אנוש בסימונס: "איכות המוצרים והשירות שאנו מספקים ללקוחות שלנו תלוי באיכות המנהלים שאנחנו ממנים. בחרנו בפתרונות הטכנולוגיים של PeopleAnswers כדי לשדרג את מערך הגיוס. באמצעות ממשק הגיוס החדש, יוכלו מנהלי הגיוס בחברה לבחון את המועמדים ואת המנהלים בארגון ביחס למשוואה שמורכבת מיעדים ודפוסי התנהגות שמרכיבים את התרבות הארגונית שלנו. דרך השימוש בתוכנה נוכל לשפר את תהליך הגיוס, הפיקוח והערכת העובדים, כדי לשמור על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר בכלל מפעלי החברה."

גבריאל גונזלס, מנכ"ל PeopleAnswers: "זה מרתק לראות חברה שפועלת בשוק יותר מ-100 שנים והיא עדיין מחפשת  אחר דרכים להתחדש ולהתפתח. הסיבה שסימונס הובילה וממשיכה להוביל את הענף היא העובדה שהיא כל הזמן מתקדמת. המחויבות שלה למצוינות באה לידי ביטוי בהשקעה שלה בהון האנושי ועל כן היא בחרה בפתרון של PeopleAnswers לניהול כישרונות. באמצעות הטמעת המערכת, תעבור החברה לשלב הבא של ניהול כישרונות, תוך דגש על השכבה הניהולית, במהלך שיש בכוחו להגדיל את הכנסות החברה באחוזז ניכר."

PeopleAnswers נמנית עם רשימת מקומות העבודה הטובים ביותר בעיר דלאס (שבמדינת טקסס ארה"ב), שם ממוקם מטה החברה. פתרונות התוכנה שלה לניהול כישרונות בארגון נהנים מביקוש בקרב חברות מקומיות וגלובאליות ממגזרים שונים וביניהם שירותים עסקיים, שירותי בריאות, קמעונאות ועוד.

HRus עורכת את הכנס הראשון מסוגו בארץ בנושא טכנולוגיית משאבי אנוש בשיתוף עם חברת אנשים ומחשבים ב-2 במאי 2012 במלון שרתון ת"א.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה