שיתוף

רעות מאירסון מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסייבר Hysolate:

רעות מאירסון,  פסיכולוגית ארגונית שבאמתחתה שבע שנות ניסיון במשאבי אנוש בחברות הייטק גלובליות, מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הסייבר הייסולייט.

בתפקידה הקודם כיהנה מאירסון בתפקיד מנהלת משאבי אנוש בחברת Dynamic Yield שם היא הובילה תהליכים דוגמת ניהול ביצועים, פיתוח מנהלים, מחוברות ושימור עובדים ופיתוח קריירה.

מאירסון דוגלת בפתיחות לאנשים, יש לה יכולת לשתף פעולה עם מנהלי חברה ועובדיה המסייעים להוביל שינוי ולבנות אמון.

יש לה תואר ראשון (BA) בפסיכולוגיה ובצרפתית מאוניברסיטת תל אביב וכן תואר שני (MA) בפסיכולוגיה ארגונית מאוניברסיטת בר אילן.

חברת הייסולייט מאפשרת לארגונים לאבטח את הגישה לאפליקציות ולנתונים רגישים באמצעות בניית מרחב עבודה מבודד במכשירי הקצה של עובדי החברה.

לדברי מרק גפן, מנכ"ל Hysolate, הביקוש לפתרון של החברה צמח דרמטית בשנתיים האחרונות והחברה מתמודדת כעת עם אתגרי משאבי אנוש האופייניים לסטארט-אפ בצמיחה מואצת. לדבריו, בנקודת זמן זו החברה זקוקה לטאלנטים המנוסים ביותר שיתמכו בצמיחה זו.

גילי ברודנו מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת BioCatch:

גילי ברודנו מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש – CPO ((Chief People Officer, בחברת BioCatch המפתחת פתרונות בתחום הביומטריקה ההתנהגותית למניעת הונאות וגניבות זהות ברשת.

לברודנו ניסיון רב בניהול משאבי אנוש בארגונים גלובאליים מובילים, והיא מצטרפת להנהלה הבכירה של ביוקאץ', כחלק מתוכנית החברה להגדיל את היקף פעילותה הגלובלית, ולהתרחב לתחומים עסקיים חדשים.

תחומי האחריות של ברודנו בביוקאץ' כוללים את כל היבטי ההון האנושי בחברה, לרבות ניהול ופיתוח טלנטים בארגון.

בתפקידה הקודמים כיהנה ברודנו בתפקידי סמנכ"לית משאבי אנוש של חברות העוסקות במכירות ושירותים גלובאליים.

בתפקידה האחרון לפני ביוקאץ' כיהנה ברודנו כחמש שנים בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת SAP. בחברת ה-IT סאפ  הובילה ברודנו את חטיבות משאבי האנוש של EMEA South.

קודם לכן, עבדה במשך יותר מעשר שנים בחברת טבע בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חטיבות המו"פ הייחודי הגלובלי ובתפקיד סמנכ"לית אפקטיביות ארגונית ומיזוגים ורכישות.

לברודנו תואר שני במנהל עסקים מ-Paris School of Business ותואר ראשון במדעי ההתנהגות מהמכללה למנהל.

עם הצטרפותה של ברודנו אמר גדי מזור, מנכ"ל BioCatch, כי היא מצטרפת בנקודת ציון מרגשת בהתפתחות החברה, בה היא יוצאת עם תוכנית התרחבות שאפתנית.

לדבריו, ניסיונה והישגיה הרבים של ברודנו ישמשו את החברה במשימות הגיוס ושימור העובדים המקצוענים של החברה, בחיזוק התרבות הארגונית ובשיתוף הפעולה חוצה הארגון בין הצוותים בטריטוריות השונות בהן פעילה ביוקאץ'. עוד אמר, כי ייחודה של ביוקאץ' הוא כוח האדם המקצועי, המסור והסקרן מטבעו

עם הצטרפותה של ברודנו לביו קאץ' היא אמרה: "אני שמחה לקחת עלי את המשך פיתוח ובניית צוותי המנהיגות והמשאב האנושי המקצועי בביוקאץ', במיוחד לאור הצמיחה המרשימה של החברה.

"עם צוות עובדים הפועל מטריטוריות שונות בעולם, מטרתי לטפח תרבות המעודדת חדשנות, תשוקה לעשייה וגיוון, כדי לסייע לעובדים להגיע להישגים אישיים ומקצועיים, במקביל למתן השירות הטוב ביותר ללקוחותינו ושותפינו".

גם בצה"ל הודיעו על מינויים חדשים בתחום ניהול משאבי אנוש:

סגן אלוף רויטל בן שימול מונתה לתפקיד קצינת משאבי אנוש בפיקוד המרכז ותועלה לדרגת אלוף משנה.

סגן אלוף אלון אמר מונה לקצין משאבי אנוש בזרוע היבשה ויועלה לדרגת אלוף משנה.

 גלית קליש, מנהלת משאבי אנוש בתאגיד של איש העסקים פטריק דרהי, מונתה לתפקיד נוסף – מנהלת הכנסות ראשית (CRO) בקסטיפיי – החברה הבת של דרהי:

לפני תפקידה זה היתה קליש במשך תשע שנים העוזרת האישית של איש העסקים פטריק דרהי, וממקימי ערוץ החדשות I24NEWS. כאמור, תפקידה העיקרי של קליש אצל דרהי הוא סמנכ"לית משאבי האנוש.

במסגרת תפקידה החדש כמנהלת הכנסות, תהיה קליש אחראית על ניהול הלקוחות האסטרטגיים של החברה, בד בבד עם תפקידה כסמנכ"לית משאבי האנוש. לקליש תואר ראשון במשאבי אנוש ותואר שני במנהל עסקים ושיווק.

קליש סיימה את שירותה הצבאי בדרגת רב סרן ושירתה בתפקידי בפיקוד ומטה. היא מילאה שורת תפקידים במשרד הביטחון ולאחר מכן עברה לתחום התקשורת והיתה מנהלת לשכת המנכ"ל בחברת הוט.

קסטיפיי מספקת ליצרני תוכן ובעלי ערוצי תוכן – וידאו על גבי פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת להם להעניק לצרכני התוכן חווית צפייה בטלוויזיות חכמות (OTT/CTV ) ולהניב מכך הכנסות נוספות מוטות פרסום ומסחר דיגיטלי.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה