היום: סמינר מקוון בנושא פיתוח כישרונות דרך הגדרות תפקיד

היום: סמינר מקוון בנושא פיתוח כישרונות דרך הגדרות תפקיד

היום (ד') יתקיים סמינר מקוון - חינם - לקהילת משאבי אנוש העולמית בנושא הקשר בין Talent Management להגדרת תפקיד. אל תחמיצו!

שיתוף
הכשרת עובדים
הכשרת עובדים

סמינר חדש ילמד אתכם כיצד להשתמש במודל ה-Role Profiles במקום בהגדרת משרה 'שטנצית', במטרה למשוך טאלנטים לארגון, לנייד, לקדם ולשמר עובדים כישרוניים. במסגרת הסמינר יוצג מודל ה- Role Profiles על כל יתרונותיו, לרבות best practice והמלצות להטמעה ושימוש נכון במודל.

חברת Lectora, המספקת פתרונות טכנולוגיים לניהול כישרונות בארגון Talent Management, מקדישה סמינר מקוון בנושא Role Profiles – ההבדלים המהותיים בין מודל זה לבין הגדרת תפקיד במונחים המסורתיים, יתרונות המודל לטווח הארוך בהיבט של גיוס כישרונות ופיתוח כישרונות בארגון וכיצד מבצעים את השינוי ומטמיעים את התפישה החדשה במחלקת משאבי אנוש.

במהלך הסמינר המשתתפים יעמיקו את הידע שלהם בנושא ניהול כישרונות השלב הבא – איך עוברים מגיוס עובדים לגיוס כישרונות דרך שימוש ב-Role Profiles כתחליף להגדרת משרה סטנדרטית, תוך דגש על:

  • ההבדלים בין הגדרות תפקיד בתבניות מסורתיות לבין Role Profiles, ומדוע ההבחנה הזו כל כך חשובה בעידן ה-Talent Management.
  • איך לפתח גישה אינטגרלית מתקדמת לגיוס, פיתוח וניהול טאלנטים בארגון.
  • היתרונות והיישום הפרקטי (best practice) של Role Profiles כאמצעי להבטיח גיוס, שימור והכשרת הטאלנטים הבולטים בתחומם.

חברת Lectora, המספקת בין השאר פתרונות למידה, הדרכה, השלמת פערי ידע ושיתוף מידע ארגוני, שמה את הדגש על גיוס כישרונות במטרה לפתח ולקדם עובדים במטרה למנוע או למזער, עד כמה שניתן, פערי ידע בארגון.

מי שמנחה את הסמינר המקוון, שיתקיים מחר (ד'), הוא מייקל סבג, מומחה לפיתוח ארגוני, אשר צבר למעלה מ-20 שנות ניסיון בעבודה עם ארגונים במשק. סבג כתב את ספר הניהול Developing Exemplary Performance One Person at a Time, אשר מציג את משנתו בנושא פיתוח כישורות באמצעות הדרכה והכוונה לביצועים, כתהליך מובנה.

לפרטים נוספים והרשמה לסמינר ניתן לבקר באתר הבית ב-Trivantis.com.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה