מחפש עבודה? לך לספריה

מחפש עבודה? לך לספריה

יוזמה חדשה בניו ג'רזי: הספרייה הממשלתית הטמיעה מערכת חיפוש משרות, הגשת מועמדות ואיתור מועמדים און-ליין

שיתוף
אתר דרושים
אתר דרושים

מדינת ניו-ג'רזי משיקה יוזמה חדשה למלחמה באבטלה בקרב תושביה, בצורת ממשק גיוס, שהוטמע במערכות הממוחשבות בכל ספריה במדינה. מטרת המהלך כפולה: מצד אחד היא נועדה לאפשר לציבור הרחב מערכת לאיתור משרות והגשת מועמדות ומהצד השני היא נועדה לאפשר לעסקים קטנים וחדשים לגייס עובדים חדשים.

Gale's Career Transitions היא תוכנת גיוס מבוססת רשת, אשר זמינה מעתה בכל ספריה בניו ג'רזי ודרכה ניתן לאתר עבודות ו/או עובדים בשימוש בכלים מתקדמים ופשוטים (user friendly).

נורמה ג'ייק, ספרנית ראשית במדינת ניו ג'רזי: "הספריות הציבוריות במדינה הן אתרים אסטרטגיים הערוכים לסייע למספר עצום של אנשים בקהילה, אלו המחפשים אחר עבודות ואלו המחפשים אחר עובדים. באמצעות מערכות המידע המתקדמות שקיימות כיום לרשות המשתמשים בספריה יש לא רק מערכת ייעודית לאיתור משרות אלא מידע מגוון ואיכותי הנגיש לכל אחד לצורך הקניית ידע מקצועי וכלי עבודה. חבילה זו נחוצה לדורשי עבודה בימים אלו במיוחד. המיקום המרכזי שלנו, הנגישות של הציבור למאגרי הספרייה ולשירותיה והידיעה שאנחנו עושים מאמצי על לסייע לתושבים שלנו להשתלב בשוק העבודה ולמעסיקים – הזדמנות לגייס עובדים מוכשרים ולצמוח, כל אלו יהפכו אותנו למוקדם מרכזי לאיתור משרות וגיוס עובדים."

על פי דוח אחרון שהונפק ממאגר הנהלת הספרייה הממשלתית הראשית בניו-ג'רזי עולה כי בכל יום מבקרים בספריות למעלה מ-300,000 דורשי עבודה וכי בכל חודש מתבצעים 3 מיליון שימושים במאגרי הספרייה ובשירותיה לצרכים עסקיים ומקצועיים. התוכנה החדשה שהוטמעה זה עתה מיועדת לאפשר לצוות הספרייה להרחיב את השירות הניתן לציבור בתחום התעסוקה כמידי יום.

Gale's Career Transitions היא תוכנה המיועדת לאנשים בעלי ניסיון בסיסי במחשבים ואף למשתמשים חדשים. המערכת מלווה כל משתמש כשהיא בעצם מאפשרת לו גישה למשרות פתוחות בתחום העיסוק שלו, על פי הכישורים, היכולות והאילוצים שלו, כשבמקביל, יכול המשתמש ללמוד על תפקידים, מקומות עבודה ותהליכי גיוס וכן להגיש מועמדותו און-ליין. המערכת אף מכילה למעלה מ-1,000 סרטוני וידיאו על משרות פופולאריות, טיפים ועצות למחפשי עבודה. במקביל, הממשק מעניק כלים שימושיים למגייסים (בעיקר בעלי חברות קטנות וחדשות). אלו יכולים מעטה לא רק להיעזר בממשק (החינמי) לגיוס עובדים, אלא ללמוד אף הם על תהליך הגיוס החכם, ליהנות מהנחיות ומטיפים על תהליך הגיוס ובכלל על ניהול עסק (המאגר מציע הנחיות ודוגמאות לכתיבת תכניות עבודה, תכניות מימון ועוד).

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה