להצליח במשאבי אנוש של אדם אחד

להצליח במשאבי אנוש של אדם אחד

מחלקת משאבי אנוש של אדם אחד היא לא דבר פשוט. ארבעה טיפים יעזרו לכם לעשות את זה קל יותר

שיתוף
אשת משאבי אנוש

אשת משאבי אנוש

בחברות קטנות, שבהן מחלקת משאבי האנוש מורכבת מאדם אחד בלבד, הגיוס, ההכשרה, התשלומים, שימור העובדים והמורל מונחים על אותו זוג כתפיים. זה לא קל. אתר HR Payroll Systems מציע ארבעה טיפים להצלחה במשימה הלא פשוטה הזאת.

• לראות את התמונה הגדולה. הכירו את המנהלים בחברה שלכם וגלו מהם הצרכים והדאגות שלהם ולמה הם מצפים מכם. אם תהיו נגישים וזמינים מההתחלה, סביר יותר שלא תהיו האחרונים שידעו אם ישנה סוגיה אישית כלשהי. כך גם תוכלו לבסס בקלות רבה יותר את האמון בכם ולוודא שהציפיות מכם הגיוניות. שאלו את צוות ההנהגה כיצד קשורה מחלקת משאבי האנוש להשגת יעדים קצרי טווח וארוכי טווח של החברה.

• ודאו שמשאבי האנוש הם חלק מהתמונה הגדולה. חלקו את יתרונות ההתמחות שלכם ואת הניסיון שלכם עם ההנהלה על מנת לתרום לאסטרטגיה הכוללת. ודאו שאינספור המשימות היום-יומיות שעמם מתמודדת מחלקת משאבי האנוש אינן מפריעות ליצירת הדרך להשתפרות. ניסוח תוכנית והשתלבות במערכת קבלת ההחלטות הן הצעדים הראשונים.

• השתמשו בכלי משאבי האנוש הנכונים. ארגון הוא דבר מהותי עבור כל מחלקת משאבי אנוש והוא קריטי אף יותר למחלקת משאבי אנוש של אדם אחד. Human Resource Information System במידה הנכונה יכולה להוות יתרון עצום עבור מיישם אחד ולעזור ביצירת תיעודי נוכחות עבור ההנהלה, הערכות ביצועים, הטבות ואפילו גיליונות שכר באופן קל הרבה יותר לניהול. דיווחים וניתוחים נגישים עשויים להיות יקרי ערך במתן מידע עדכני שעליו מבססים את יעדי הארגון.

• ודאו שאתם מיודעים. איש או אשת משאבי אנוש יחידים אינם אמורים לדעת את הכל, אבל מודעות לנושאים חוקיים ולשינויים בנוף משאבי האנוש יהפכו אתכם לנכס שאין לו תחליף. הספרייה, האינטרנט ומדף הספרים שלכם הם רק נקודות ההתחלה להכוונה. על אף שמחלקת משאבי האנוש עשויה להיות תחת אחריותכם הבלעדית, רשת המקצוענים המנוסים שבניתם עם השנים משמעותה שאינכם לא נמצאים שם לבד. האנשים שעליהם סמכתם בעבר אולי כבר אינם נמצאים בהמשך המסדרון, אבל הם במרחק שיחת טלפון. אל תחכו שיצוץ משבר על מנת למסד קשר עם עורכי דין לענייני משאבי אנוש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה