שיתוף

מידיי שנה מנהלי משאבי אנוש וגיוס ברחבי העולם מפרסמים את מודעות הגיוס היצירתיות והמקוריות ביותר שלהם, אלו שהשיגו עבורם עובדים מוכשרים רבים.

להלן כמה ממודעות הדרושים המשעשעות והקריאטיביות ביותר:

Doyle Dane Bernbach

Doyle Dane Bernbach

ייחודה של מודעת הדרושים הזו טמונה באופי מייסד החברה עצמו. David Abbot ז"ל, מייסד חברת Abbott Mead Vickers BBDO פותח בהסתייגותו הראשונית מכתיבת מודעת דרושים רגילה, ובמקום לפרט בבולטים את דרישות התפקיד, הוא פונה בנימה אישית של שיחה שמעבירה את המועמדים למצב נוח.

 

 

Dallas Restaurant and Bar

Dallas Restaurant and Bar

לבר מסעדה Dallas נדרש ברמן ולדעתם התפקיד מאתגר במיוחד בשל ההתמודדות עם קהל היעד רווי האלכוהול הפחות "מפוכך", ולכן המודעה משעשעת וכתובה עם שגיאות במכוון.

 

 

Murder Burger

murder

החבר'ה שכתבו את מודעת הדרושים של רשת ההמבורגרים Murder Burger, מבריקים! מודעת הדרושים עבור קופאית לחברה הינה משעשעת, קריאטיבית ושנויה במחלוקת, בהתאם לסטנדרט ההמבורגר הקטלני שלהם. " Murder Burger זקוקים לבשר נוסף" הם כותבים בכותרת.

 

 

 

U.S. School

school

בית הספר האמריקאי התגלה כיצירתי במיוחד כשהוא נזקק לנהג אוטובוס להסעת תלמידים לבית הספר ובחזרה. במודעה הם מדגישים את ההטבות כגון חופשה בסופי שבוע וכד', בצורה מושכת ונראית לעין ע"ג אוטובוס שיועד לפרסום.

Lyft

מודעות יצירתיות לגיוס עובדים

כיצד תשיג את תשומת לבם של אלפי נהגים בכבישים העמוסים ביותר בסן פרנסיסקו? באמצעות שלט חוצות יצירתי כמובן! שלט החוצות הזה שהוא למעשה מודעת דרושים, מתאר לנהגים בכביש את יום העבודה הטיפוסי של נהג בחברת Lyft ומציע להם עבודה בחברה.

חברת תוכנה

חברת תוכנה

מודעת גיוס שמהווה כבר את המבחן הראשוני למועמדים, מיושמת ע"י חברת תוכנה באמצעות אתגר השגת מספר הטלפון של מפרסם המשרה. מהנדסי תוכנה שידעו לפתור את החידה, יוכלו להתקשר ולהגיע לראיון עבודה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה