שיתוף

בין אם אתה עובד מהבית או ממשרדי החברה , המשרד שלך הוא המקום שאמור לעורר את מחשבותיך היצירתיות ולאפשר לך לקדם ולפתח.

לעתים קרובות מדי, זה לא המקרה. למעשה, משרדי עבודה רבים הופכים להיות המקום המוזנח ביותר בבית או המקום המשמים ביותר בחברה (לעומת המטבח, הלובי, ופינות הקפה).

חברות רבות מחזיקות בסביבות עבודה מבולבלות וחסרות השראה, ובהחלט אינן מעוררות את העובדים. ידוע כי לסביבת העבודה ולעיצוב שלה יש השפעה ניכרת רבה על תפוקת העובדים.

להלן כמה טיפים חשובים להפיכת המשרד שלכם ליצירתי, שיקי, איכותי ומעורר יצירתיות:

חשוב שיק

המרחב שלך צריך לעורר אותך ולשקף את האישיות הייחודית שלך. לכן, אל תחשוש להעז ולגוון, ליצור חלל אופנתי, פונקציונלי ומשקף את האישיות של העובד בו. קיר צבעוני יכול להוסיף דרמה ועומק למרחב ובבחירת הצבעים הנכונים, גם הרבה זוהר. אפשר להוסיף שילובים של מתכת ועץ לשולחנות וליחידות האחסון המשמשות עבור  ציוד משרדי. הפונקציונליות של החלל מאפשרת להישאר בצד העסקי, לצד גיוון חדשני ונועז עם צבעים מגוונים ושיק.

תאורה

אל תשכחו את התאורה, שיש לה אפקט חשוב מאוד ביצירת האווירה הנכונה, בשמירה על הערנות ועל האנרגיות. חלונות גדולים מתקרה לרצפה יאפשרו לאור הטבעי להיכנס פנימה כמה שיותר, ואור טבעי הוא הנכון ביותר לעבודה – לכן חשוב לנצלו ככל האפשר. (מיותר לציין את הערך שלו בחסכון בחשמל ואנרגיה).

לצד האור הטבעי, מומלץ להשתמש בתאורה לבנה ונעימה, ולא תאורת פרולרסנט כבדה ומעייפת.

להוסיף ירוק

צמחיה ירוקה מעשירה מאוד את מראה המשרד, מעשירה את החמצן, מספקת חיוניות ואנרגיה נעימה וטבעית. חשוב להוסיף למשרד עציצים ככל האפשר, אך לא בהגזמה. עציצים קטנים על השולחן ועל עדן החלון יכולים להוסיף נופך טבעי ומרענן למשרד וליצור תחושת חמימות ביתית.

צמחים טובים לניקוי האוויר, והם מצריכים תחזוקה מעטה.

תמונות

קשט את קירות המשרד עם תמונות המדברות אליך. נסה למלא את המשרד באמנות תוססת כדי להמריץ את החלל שלך ולגרום לך למוטיבציה. לצורך כך, יש לבחור אמן או תמונות מסוימות שאתה מתחבר אליהן במיוחד, ולהעשיר את המשרד שלך באמצעותן. לא מוכרחים לרכוש תמונות מקוריות בעשרות אלפי שקלים, ישנם חיקויים מוצלחים מאוד כמעט להכל. פוסטרים במסגרת זכוכית מעוצבת, בהחלט יעשו את העבודה.

אביזרים

לא את קהל החלל, גם את שולחן המשרד והמדפים תוכלו למלא במה שאתם הכי אוהבים. אם יש לכם קונספט מסוים או אוסף, כגון: משחקי קונסולה, בובות קיפודים, שעוני חול, אוסף דגמי מכוניות או מטוסים, וכד', תוכלו להוסיף לשולחן ולמדפים פריטים מהאוסף. אם אין לכם קונספט מועדף, אביזרים נחמדים וגאדג'טים שונים בהחלט יעשירו את המשרד שלכם ואף יעניינו את היושבים מולכם במהלך הפגישות. שקלו להוסיף אותם כחלק מעיצוב המשרד שלכם, המשקף את אישיותכם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה