לא ניתן להאריך את שעת העבודה אבל ניתן בהחלט למקסם אותה

לא ניתן להאריך את שעת העבודה אבל ניתן בהחלט למקסם אותה

The HR Specialist מפרסם מהדורה חינמית לניהול זמן אפקטיבי

שיתוף
ניהול עובדים
ניהול עובדים

מתאגידי ענק רב לאומיים ועד לחברות קטנות, משפחתיות וחדשות, אין עובד שלא מוצא את עצמו במרוץ כנגד הזמן. במהלך המיתון, העומס על העובדים הגיע לשיאים חדשים כך עלה מסקרים שנערכו בנושא. העובדים ששרדו את הפיטורים נאלצו לקחת על עצמם עוד ועוד משימות ותחומי אחריות כדי להחליף את עמיתיהם שפוטרו. כדי להבטיח את מקומם, העובדים נתנו שעות נוספות ולקחו עבודה הביתה בהיקף גדול יותר מימי הטרום מיתון.

על פי The HR Specialist  תפקידים רבים 'נמתחו' כלומר עובדים ומנהלים נאלצו להוסיף תחומי עיסוק ותחומי אחריות נוספים לתפקיד לא רק להגביר את ההספק בעבודתם השוטפת וזה יצר עומס חדש. עובדים קיבלו על עצמם משימות מבלי כל הכנה, הכשרה ותמיכה.

"האצלת סמכויות בתקופת המיתון נעשתה בחטף. עובדים נאלצו להתמודד עם תפקידים ומטלות מבלי הכנה, מבלי לספק להם כלים ובוודאי שלא זמן. העובדים מצאו עצמם בלחץ אדיר ואחת התחושות השכיחות ביותר במצב זה היא שאין להם מספיק זמן", כך אמר פטריק דידמינקו, מייסד ועורך ראשי ב- The HR Specialist "כשארגון מבקש יותר מעובד הוא צריך לתת לו יותר והכוונה היא לא רק לשכר. ארגון צריך לתת לעובד משאבים – ידע, כלים וזמן, כדי לאפשר לו להתמודד עם הדרישות החדשות. הכלי החשוב ביותר שמנהל צריך לתת לעובד הוא הכלי לתכנן נכון של זמן, קרי היכולת לתעדף משימות לסדר עדיפויות נכון ולעבוד בצורה אפקטיבית כנגד כיוון השעון."

דידמיקו אף מציין כי במסגרת סקר שנערך בשנה שעברה ובו השתתפו 4,300 עובדים 75% מהם אמרו שהם לא היו ממליצים על הבוס שלהם לחברים וקרובים וזה לעומת רק 42% נשאלים בסקר זהה מ-2008. הווה אומר שבמהלך המיתון חלה ירידה באמון העובדים במנהלים שלהם (ובכושר הניהול שלהם) בשיעור של 78%.

כדי לסייע הן לעובדים והן למנהלים בארגונים, The HR Specialist מפרסם מהדורה חינמית המכילה 23 עמודים ובהם 10 העצות החשובות ביותר לניצול נכון של זמן במטרה להפיק את המקסימום מיום העבודה. המהדורה מציגה פתרונות לניהול נכון של זמן, תוך שימוש במקורות מוסמכים כגון Wall Street Journal ועוד.

תמצית מהמהדורה:
תת פרק בשם 'לשבור את ההתמכרות למצבי חירום' מציג את המתודולוגיה של FranklinCovey's לשבירת ההרגל של עובדים לטפל בנושאים לא חשובים אבל בוערים במקום לטפל בנושאים החשובים באמת מבחינת סדר העדיפויות האסטרטגי בארגון. כדי לקרוא את ה-10 Time Management Tips לניהול נכון של זמן.
 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה