שיתוף

בכל דרך כלשהי, לכל העובדים יש אינטראקציה עם הלקוחות, בין אם באופן ישיר (נציגי מכירות ושירות לקוחות) או בעקיפין (מהנדסי חומרה, כותבי קוד, ואחרים שעובדים מאחורי הקלעים לוודא שהדברים פועלים בצורה חלקה).

ויותר ויותר לקוחות מחפשים אצל העובדים את המפתח להבין את החברה כולה. במחקר שנערך על ידי Edelman בשנת-2017, העובדים נתפשו כמקור מהימן ביותר על ידי הציבור לדיווח על ממצאים עסקיים מרכזיים, אף יותר ממנכ"לים.

איך אם כך, תוכל להבטיח שהעובדים שלך תומכים ומשפרים את המותג שלך באינטראקציות שלהם עם הלקוחות (והעולם בכלל)? התשובה מגיעה בשני חלקים הקשורים זה בזה:

וידוא כי העובדים מעורבים, ואימון העובדים להיות שגרירי מותג.

שיפור מעורבות העובדים

ככל שהעובדים יהיו נרגשים ונלהבים יותר לגבי מותג החברה, כך הם יהיו יותר מעורבים. סקרים של גאלופ מראים כי לחברות עם עובדים מאוד מעורבים יש 3.9 פעמים את הרווח למניה לעומת אלו באותו ענף שבהן העובדים פחות מעורבים במותג החברה שלהם.

שיפור מעורבות העובדים קשורה קשר הדוק בתקשור טוב יותר של תרבות החברה שלך. על פי מחקר שנערך בארה"ב, 80% מהעובדים מרגישים יותר מעורבים כאשר העבודה שלהם עולה בקנה אחד עם ערכי הליבה והשליחות של הארגון שלהם. זה מוכיח שאם העובדים מרגישים מחוברים לתרבות החברה, הם צפויים יותר לקדם אותה בערוצים שונים .
יצירת תכנית עובד שגריר

אז איך תוכלו לרתום את התשוקה של העובדים? תוכנית הכשרה טובה לשגרירי מותג צריכה לכלול את חמשת ההיבטים הבאים:

תוכן מותג ברור ונגיש

סקרים הראו כי 41% מהעובדים לא יודעים מהו המותג של החברה שלהם, מה שהופך את זה קשה יותר. על ידי הפיכת תוכן של המותג שלך לזמין וידוע, סביר יותר שתקבל עובדים הקשורים לתרבות שלך.

במהלך הכשרת עובדים חדשים, הקפידו לכלול סקירה כללית של מותג החברה, עם פוטנציאל מעקב בהדרכות הבאות. לאחר מכן, השתמשו בפלטפורמת תוכן נגישה כדי לוודא שלכל העובדים יש גישה לתוכן זה לשימוש עתידי.

ספקו כלים להצלחה

ככל שיהיה קל יותר לעובדים לעסוק במותג שלכם, כך סביר יותר שהם יקדמו אותו. תנו להם כלים שיהיה קל יותר לקדם. כלים אלו יכולים להיות: פוסטים לשיתוף ברשתות חברתיות, תמונות וסרטונים מאירועי חברה, , הכשרה מחדש ולמידה של ההיסטוריה של החברה, חווית עובד מיוחדת שהעובדים יוכלו לשתף ולספר עליה, וכן הלאה.

העצמת עובדים

התעניינות בעובדים עצמם מראה כי למעסיק אכפת מהעובדים כמו גם מהצמיחה שלהם בחברה. , מאוניברסיטת קורנל מגלה כי עובדים שיכולים להרגיש שהם הם עצמם בעבודה, הם פרודוקטיביים יותר וסביר יותר שיישארו לאורך זמן.
השתמשו בתכניות אימון כדי לעזור לעובדים לאתר את האני האישי שלהם שאלו אותם שאלות כגון: "מה מאפשר לך לעשות את העבודה הטובה ביותר שלך?" ו "מה עושה אותך גאה לעבוד בחברה זו?". זה יכול גם לעזור לך לפתח מותג מעסיק חזק, כאשר אתה מבין מה העובדים באמת אוהבים בחברה שלכם.

הקדישו את המדיה חברתית לאימון שגרירי המותג

כיום, קידום המותג מתרחש ברובו באופן מקוון באמצעות לינקדאין, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ופלטפורמות נוספות. אימון העובדים להיות שגרירי מותג נעשית בדרך הטובה ביותר באמצעות המדיה חברתית. זוהי דרך מצוינת לשמור על מסר עקבי בחברה שלכם.

בנוסף, על פי המחקר של Edelman, 62% מהנשאלים אמרו כי המדיה החברתית של החברה משכנעת יותר מהפרסום שלה, כלומר, אימונים של שגרירי המותג חשובים יותר מאי פעם.

כדי לגרום לעובדים להצליח למתג את החברה במדיה החברתית:

העבירו הנחיות ברורות לגבי שימוש במדיה חברתית.

הבטיחו כי לעובדים נוח עם ההנחיות האמורות.

הסבירו לעובדים היטב את חשיבותם כשגרירי המותג, כיצד זה ישפיע על הצלחת החברה ולכן גם על הצלחתם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה