זה לא אתה, זה אני

זה לא אתה, זה אני

מדוע אנשים עוזבים את הארגון שלכם?

שיתוף
מה העובדים רוצים

מה העובדים רוצים

כשאנשים עוזבים את הארגון שלכם אתה יכול להגיד שהם עזבו כי הם מצאו עבודה מתגמלת יותר, עזבו לטובת עבודה בתעשייה חדשה, מצאו את התשוקה שלהם, או שהם פשוט השתעממו בעבודתם הנוכחית.

אתה יכול לבקש מהם שוב לבחון את כל הפרטים הקטנים של הארגון שלך, היתרונות, השכר וההטבות ואמנם תהיה כמות מסוימת של אנשים אשר יעזבו מסיבות אלו, אך אלו לא הסיבות העיקריות בגללן אנשים עוזבים. אז במקום להסתכל לאחור, מומלץ להסתכל קדימה. תסתכל על כוח העבודה הנוכחי והעתידי שלך – מה חשוב להם ומהם הערכים אותם הם שואפים להשיג, כך שתוכל לעשות התאמות עכשיו – לפני שהם עוזבים.

אז, מה אנשים רוצים? בואו ונסתכל על מה העובדים הנוכחיים והעתידיים שלך רוצים ונספק מספר פתרונות:

הם רוצים חוויות

חברות מסוימות משקיעות אלפי דולרים ביצירת חוויות לעובדיהן וזהו רעיון מעניין מאוד. הרעיון הוא לא להציע חופשה בתשלום ואז להקשות על עובדים לצאת לחופשה, או להציע איזון בין העבודה והחיים הפרטיים ואז להפציץ בשעות העבודה המשרדיות – יש לעמוד מאחורי המילה. רצוי להכניס חוויות למשרד: מכונת גלידה, שיעורי בישול, שיעורי שפות, קורסי בריאות וספורט כגון: מדיטציה ויוגה, סדנאות, הרצאות תחביבי שעובדים מעבירים לעובדים, וכן הלאה.

המחשבה צריכה להיות שתהיה לעובד תשובה ממש מגניבה כאשר מישהו שואל אותם, "איך היה היום שלך?" הם יוכלו לספר על חוויות מיוחדות שעברו בעבודה שאינן שגרתיות ולספר עליהן גם ברשת.

הם רוצים משוב

לשבח אנשים על כך שעשו עבודה טובה ומוערכת? זה ממש לא קשה, לא עולה כסף ומשפיע באופן משמעותי על אושר העובדים. עליך לזכור כי אף אחד לא יכול לקרוא את דעתך. כמנהל, אם אתה רוצה שמשהו יעשה אחרת או שיעשה היטב בדיוק באותו אופן, צריך לתקשר את זה לעובדים – פשוט להגיע להם את זה.

עליך להבין כי אתה מוביל את האנשים עם הלב שלך. אל תנסה לעשות אותם טובים יותר בהכשרות ללא סוף ובעלויות יקרות, כשאתה יכול פשוט לעודד אותם כך שיהיו הטובים ביותר שהם יכולים להיות. הצב את האנשים שלך לפני הכל – הם צריכים להיות בראש סדר העדיפויות שלך. אנשים שמרגישים מוערכים יעשו יותר ממה שמצפים מהם. זה שווה הכל.

הם רוצים אמון והעצמה

רוצה שמשהו ייעשה? תן לעובדים שלך לעשות את זה כמו שהם רוצים. אם אתה מצייר תמונה ברורה של התוצאה המיועדת שלך, מה זה משנה איך הם מגיעים לשם?
עודד ושמע את הרעיונות של העובדים. אם אתה לא יכול לחשוב על דרך לפתור בעיה מיד, העבר את הבקשה לעובדים שלך.

תן להם פרויקטים מאתגרים אך אפשריים. במהלך הפרויקט הצע להם את עזרתך במידה ויצטרכו והקפד על דלת פתוחה, אך המנע ככל האפשר מלהתערב להם. תוכל לתאם איתם פגישה שבועית לעדכון מצב הפרויקט ווידוא עמידה בזמנים, אבל זה הכל. מעבר לכך, זה הופך לניהול מיקרו שהוא לא רצוי. תן להם עצמאות וביטחון לבצע את עבודתם בעצמם.

הם רוצים לגדול

אמן את העובדים שלך כדי שיוכלו להצליח בתפקידם וכדי שיוכלו לגדול לתפקיד הבא שלהם.

תוכל להעצים אותם בדרכים נוספות שאינן קשורות בהכרח למשימות שלהם. בצע פגישות של סיעורי מוחות שיובילו לפתרונות ברי קיימא, יצירתיים, ומוערכים. אתה רוצה אנשים מוכשרים יותר אבל לא יודע איפה למצוא אותם? במשרד שלך. זה הזמן לפתח אותם להצלחה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה