רק 10% מהעובדים מגדירים הצלחה בעבודה כביצועים גבוהים

רק 10% מהעובדים מגדירים הצלחה בעבודה כביצועים גבוהים

סקר חדש מלמד על פערים בין יעדי הביצועים של המעסיקים לבין השאיפות של המועסקים.

שיתוף
הצלחה בעבודה

סקר של Right Management שבוצע באפריל מצא שרק אחד מכל 10 עובדים מגדיר הצלחה בקריירה כביצועים ותפוקה גבוהים. כאשר המעסיקים נאבקים למצוא אנשים מוכשרים ומלאי מוטיבציה כדי להגשים את יעדי הביצועים של החברות שלהם, הממצאים החדשים מראים על נתק ממושך בין שאיפות העובדים לבין דרישות הביצועים של המעסיקים ברחבי העולם.

"המחסור בכישרונות עבור יכולות מבוקשות נמשך וגרם למחלקות משאבי אנוש ברחבי העולם לחשוב מחדש איך הן מפתחות ומניעות אנשים להיענות ליעדי הביצועים, אמרה מארה סוואן, מנהיגה גלובלית ב- Right Management וסגנית נשיא ב-ManpowerGroup. "כדי למשוך ולשמר כישרונות מובילים, הארגונים צריכים לתעדף את הפיתוח ולאפשר למנהיגיהם להיות מנטורים של מועסקים על מנת להרחיב את יכולותיהם, כישוריהם וניסיונם."

סקר Global Career Aspiration מצא גם ש-45% מהמשיבים מדרגים את האיזון בין החיים לבין העבודה כשאיפת הקריירה הראשונה במעלה שלהם, וההגדרה המובילה של הצלחה במקום העבודה היא הנאה/אושר. "אנשים מאושרים ומעורבים בעבודה כאשר הם מלאי השראה," אמרה סוואן. "הבנת הנעות הקריירה והשאיפות של המועסקים היא מפתח ליצירת תרבות של ביצועים גבוהים שמניעה את האנשים לעשות את העבודה הטובה ביותר שלהם. כאשר אנשים חווים פיתוח קריירה אפקטיבי דרך שיחות קריירה רצופות עם המנהלים שלהם, סביר יותר שהם יהיו מעורבים, מונעים ומוכנים לקבל אתגרים חדשים."

ממצאים נוספים מסקר שאיפות הקריירה הגלובלי:

  • אנשים מדרגים את איזון חיים-עבודה כשאיפה, גבוה יותר מאשר הצטיינות במה שהם עושים – 45% לעומת 17%, בהתאמה.
  • כהצלחה, הנאה/אושר מדורגים כחשובים יותר מאשר ביצועים ושכר – 26% מגדירים הנאה/אושר כהצלחה, 19% מגדירים שכר כהצלחה, 18% מגדירים הצלחה כעבודה הטובה ביותר, 15% מגדירים הצלחה ככבוד והכרה, רק 10% מגדירים ביצועים כהצלחה במקום העבודה.
  • מעסיקים צריכים להראות כבוד – 53% מהמועסקים אומרים שכבוד לידע ולניסיון שלהם הוא הציפייה הראשית שלהם מההנהגה. אחרים כללו אמון הדדי (51%), שקיפות (37%), למידה ופיתוח (32%) ומערכות יחסים בין חברים לעבודה ללא קשר להגדרת התפקיד (30%).
  • מצפים לאמון הדדי מהקולגות – 59% מהמועסקים רוצים אמון הדדי מהקולגות בעבודה,48% רוצים כבוד לידע שלהם, 46% מעוניינים במערכות יחסים עם מקביליהם בעבודה, 41% רוצים שקיפות.
  • עובדים יעזבו עבור איזון חיים-עבודה ותשלום גבוה יותר – המוטיבציות המובילות לעזיבה הן רצון לאיזון חיים-עבודה ותשלום גבוה יותר – שניהם צוינו על ידי 35% מהמשתתפים בסקר. במקום השני נמצאים התרבות הארגונית והרצון במשימות מאתגרות יותר (25%).

בסקר השתתפו 1,225 עובדים מצפון אמריקה, אירופה, סינגפור, הודו ואוסטרליה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה