הערך שבשירות למען הזולת

הערך שבשירות למען הזולת

חברה שפועלת למען הקהילה היא בעצם חברה שפועלת למען העובדים שלה ועשויה לשפר את שימור העובדים המצטיינים

שיתוף
תרומה לקהילה

תרומה לקהילה

"האם חיבקתם את בית החולים שלכם היום?" שואל ג'ון בלדוני (John Baldoni), יו"ר פיתוח מנהיגות ב- N2Growth, מחנך למנהיגות ומאמן בכיר. הוא ממשיך: "ובכן, זאת שאלה שלא הייתי יכול לדמיין עד לאחרונה, כאשר השתתפתי בחיבוק קבוצתי של בית החולים לילדים ריילי באינדיאנפוליס. החיבוק היה רעיון שסקוט מורהד מנכ"ל TCC וריאן מק'רתי מנהל "תרבות של טוב" ב-TCC הגו כדרך לדרמטיזציה של הרגשות החיוביים שאנו חשים כאשר אנו עושים משהו טוב עבור הזולת."

בטור ב-Smart Blog ממשיך בלדוני להסביר את הרעיון. כ-900 עובדים של חברת TCC, קמעונאית פרמיום של מוצרי Verizon, עמדו בכניסה לבית החולים והחזיקו ידיים עד שנוצר מעגל ענק סביב המבנה. אחר כך הם נצמדו לבניין. בזמן החיבוק, מורהד ורעייתו ג'ולי מסרו לבית החולים המחאה על סך מיליון דולר שימשו לטיפול בחולים בריילי ובבני משפחותיהם.

חברות רבות תורמות כסף, אבל התרומה והאירוע האלה, שהם חלק מכינוס המכירות השנתי של TCC, מדגימות שהחברה לוקחת על עצמה ברצינות את השירות למען הקהילה. כחלק ממחויבותה ל"תרבות של טוב", החברה תורמת כל שנה ילקוטים עם ציוד לבית הספר ומוסיפה עליהם את אירוע "יום המורה" שבו מחודש הציוד בכיתות. החברה גם מממנת מלגות. כל מועסק מקבל שני ימי חופש בתשלום בשנה לטובת עבודה התנדבותית.

הנתינה היא חלק מה- Virtuous Circle of Success של TCC שמתמקד בשלושת העקרונות של החברה: הלקוחות חשובים, המועסקים חשובים והקהילות חשובות. בעולם התחרותי של קמעונאות טלפונים סלולריים, TCC מחפשת דרכים לתת למועסקים סיבה לבוא לעבודה בשמחה. המסורת הזאת החלה ב-1991.

בעסק שבו תחלופת עובדי הקמעונאות הממוצעת היא 50%, השקעה בהכשרה ובפיתוח עובדים עשויה להיראות לא הגיונית. אך ב-TCC זה מה שמאפשר לחברה לשמור על האנשים הטובים ביותר שלה ולקדם אותם כאשר הם מצטיינים. שיעור שימור העובדים בחברה גבוה משל המתחרות שלה.

תרבות הטוב

"תרבות הטוב" שואפת להעביר הלאה את הבטחת השירות. בכנס המכירות השנתי העובדים "לוגמים" מינונים גדולים של תרבות באירועים כמו חיבוק בית החולים, יחד עם סיפורי גבורה של עובדים שעושים דברים למען טובתם של הלקוחות ומוצאים דרכים לתת בחזרה לקהילה.

כל אדם רוצה להרגיש שהוא חלק ממשהו גדול יותר מעצמו או מעצמה. פעילויות מסוג זה מייצרות תחושות אושר החיוניות לתחושת הסיפוק של האדם. עובדים מאושרים הם עובדים פוריים יותר כי הם נהנים ממה שהם עושים והם נהנים לעשות זאת עם אנשים אחרים שחשים אותו דבר. תחושה של להיות חלק מעסק צומח היא חלק מתכנית גדולה יותר, אבל זאת רק ההתחלה. הידיעה שמה שאתם עושים חשוב ללקוחות ולמועסקים, ובהמשך גם לקהילה, מושכת את עובדים של TCC שרבים מהם מילניומים.

"תרבות הטוב" היא רכיב שמאפשר למועסקים לעבוד עם אנשים שחולקים עמם את אותם ערכים. המועסקים רואים את המנהלים שלהם חיים את הערכים של שירות זה למען זה ולמען אלה שהם מנהלים. למועסקים יש הזדמנות ללמוד כיצד למכור שירות וערך ובאותו זמן ללמוד לפתח כישורים שיקדמו אותם להצלחה בעבודה ובחיים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה