המדריך ליצירת עמוד קריירה אפקטיבי

המדריך ליצירת עמוד קריירה אפקטיבי

כיום חשוב מתמיד להיות פרואקטיביים בתקשורת עם מועמדים רלוונטיים והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות עמוד קריירה אפקטיבי באתר החברה

שיתוף
עמוד קריירה

עמוד קריירה

כמעסיק, זה יכול להיות קשה למצוא זמן לייצר מודלים איכותיים אשר חיוניים למשיכת מועמדים. גם אם יש לך את הרעיונות הטובים ביותר, לא תמיד יש לך זמן ליישם אותם, ולעתים אם נשארים כתכניות מגירה.

גם אם אתה יודע איך לכתוב את מודעת המשרה המושלמת, היא צריכה להיות מוצגת כחלק מאסטרטגיה חזקה ומלוכדת של מותג המעסיק. הדרך בה אתה מציג את החברה שלך למועמדים פוטנציאליים צריכה להיות חלק מרכזי מתוכנית המיתוג הארגונית שלך.

מהו הערך של עמוד קריירה?

כיום, מחפשי עבודה יכולים להרשות לעצמם להיות די אופטימיים לגבי שוק המשרות, ומנגד, חברות מתחרות באופן פעיל כדי למשוך את הכישרון הטוב ביותר. עמוד הקריירה של החברה הוא כלי תחרותי מצוין, אם משתמשים בו נכון.

מועמדים בעלי ידע באינטרנט עושים החלטות קריירה מושכלות יותר מאי פעם. הם כבר לא מחפשים "פרנסה", אלא שואלים את עצמם שאלות כמו: "האם זו חברה שבה אשמח לבלות את השנים הבאות?" "האם אני רוצה לקחת חלק במטרות שלהם, ברעיונות ובחזון?" "האם המטרות האישיות שלי יבואו כאן לידי ביטוי?". מועמדים יכולים לאתר שפע של מקורות מקוונים כדי לגלות בדיוק מה שהם צריכים לדעת על החברות שמעניינות אותם.

באמצעות שימוש חכם של מיתוג המעסיק, חברות יכולות להציג את עצמם באופן פעיל כפי שהן רוצות להיראות, במקום להשאיר למועמדים את ביצוע החקירות שלהם. המידע הרלוונטי המוצג עבור המועמדים חוסך להם זמן ומספק לחברות הזדמנות פז להתקדם קדימה בתחרות.

עמוד קריירה ייעודי מספק למועמדים פוטנציאליים תמונה אותנטית של החברה ומבהיר להם בפני מה הם עומדים. עמוד קריירה טוב הוא לא רק מתן מידע פנוי. מטרתו היא להעביר תחושה של איך זה יהיה לעבוד בחברה, וזה לא מצריך השקעה גדולה מידי כדי להפוך את זה לאפשרי.

כמובן, שאנשים שבסופו של דבר יצטרכו להיות בעלי הכישורים והניסיון המתאים כדי להתקבל לחברה, אך המטרה העיקרית של עמוד הקריירה היא לעודד פניות מאלו שחולקים את חזון החברה ומונעים על ידי מטרות הארגון מלכתחילה.

כיצד לבנות את עמוד הקריירה?

לפני שתתחיל לבנות את עמוד הקריירה שלך, עליך לשאול את עצמך כמה שאלות בסיסיות: את מי אנחנו מחפשים? מי קהל היעד שלנו, ומה חשוב להם? האם הם מחפשים עבודה או הרפתקה? האם הם שמים יתר דגש על שעות עבודה גמישות או על משכורות גבוהות יותר?

עמוד קריירה הוא אלמנט של תקשורת ארגונית, שצריך להיות בקנה אחד עם נוכחות החברה בכל הערוצים כולל פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכמובן אתר האינטרנט של החברה שלך.

בסיס עמוד הקריירה

הבסיס הוא להציג את החזון של החברה שלך ואת המשימה. מה אתם מייצגים? לאן יוביל אותנו המסע? אילו ערכים אתם מקדשים בחברה?

הציגו את תרבות המשרד

מה מבדיל אתכם מחברות אחרות? מה עושה אתכם למיוחדים? איזו אווירה יש לכם בחברה? בשלב זה, המוטו הוא: "להראות, לא לספר". השתמשו בתמונות וקטעי וידאו ופחות בטקסט.

הדגישו את ההטבות לעובדים

מה יש לכם להציע? האם אתם מאפשרים שעות עבודה גמישות? מכונית חברה? קייטרינג? מועדון כושר? הזדמנויות להדרכות פנימיות או חיצוניות? וכו'.

ספקו את כל המידע הרלוונטי של החברה

מי הוא איש הקשר למועמדים? היכן ממוקם המשרד? האם יש משרדים אחרים ואם כן, היכן הם נמצאים? מי הם המייסדים או המנהלים?

משרות פנויות

כעת עליכם לפרסם את רשימת המשרות הפנויות ואילו כישורים נדרשים מהמועמדים הרלוונטיים. הציגו כמה שיותר מידע מפורטל לגבי כל משרה וצרפו פעם נוספת פרטי קשר לשליחת קורות חיים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה