המדינה מגנה על המאבטחים

המדינה מגנה על המאבטחים

פרקליטות המדינה הגישה שני כתבי תביעה כנגד תוקפי מאבטחים במועדונים בתל אביב וברחובות

שיתוף
עובד מצטיין
עובד מצטיין

שני כתבי אישום שונים הוגשו השבוע על ידי פרקליטות המדינה כנגד תוקפי מאבטחים. כתב האישום הראשון הוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי, כנגד שני נאשמים בתקיפת מאבטחים במועדון ה"גזוז" בנמל תל אביב, על רקע סירוב המאבטחים להכניסם למועדון.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ברכה פלוס, ב-22.12.11 בשעה 00:30 הגיעו שני הנאשמים, יחד עם 6 חברים למועדון הגזוז. הנאשמים וחבריהם המתינו כשעה וחצי מחוץ למועדון, כאשר במהלך זמן ההמתנה ביקשו מהמאבטחים מספר פעמים שיאפשרו להם להיכנס אולם המאבטחים סרבו. משנוכחו הנאשמים לדעת כי כניסתם למועדון לא תתאפשר, החלו לצעוק, לדחוף ולנופף את ידיהם, לעבר המאבטחים. הנאשמים פתחו בקטטה במהלכה תקפו את המאבטחים ואף יידו עליהם אבנים.

כתב האישום השני הוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, באמצעות עו"ד עודד קלר, לבית המשפט המחוזי בפ"ת, כנגד תושב רחובות בגין דקירת מאבטח במועדון הפארק ברחובות.
על פי כתב האישום, מנהל מועדון ה"הפארק" ברחובות, הבחין בנאשם ובחבריו מתנהגים בצורה פרועה ובלתי הולמת והוא הורה לצוות המאבטחים להוציא את החבורה, וביניהם הנאשם, מהמועדון. כאשר ניגש אחד המאבטחים אל הנאשם במטרה להוציאו, שלף הנאשם אולר מכיסו והחל לדקור את המאבטח מספר פעמים בפלג גופו העליון. התוקף אף ניסה להמשיך ולדקור את המאבטח אולם עוברי אורח התערבו והרחיקו אותו מהמקום. לאחר יציאתו מהמועדון שב הנאשם, הפעם כאשר חולצתו מכסה את ראשו כדי שלו יזהו אותו כשהסכין עדיין בידו והוא צועק, מקלל ומאיים.

התוקף מואשם כעת בסעיפי בחבלה בכוונה מחמירה, איומים והחזקת סכין שלא כדין.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה