הגשת מועמדות לעבודה זה כן מִשחַק

הגשת מועמדות לעבודה זה כן מִשחַק

העתיד כבר כאן והוא משעשע! Gaming & Assessment Technology הוא ממשק גיוס חדשני המעניק חוויית גלישה בעת הגשת מועמדות

שיתוף
טכנולוגיות משאבי אנוש
טכנולוגיות משאבי אנוש

"הדבר הבא" בתחום טכנולוגיית משאבי אנוש כבר כאן והוא נקרא Gaming & Assessment Technology, הממשק המאפשר לגולשים להגיש מועמדות למשרה תוך חוויה בידורית-משחקית-אינטראקטיבית. מטרת הממשק הינה לאפשר תהליך גיוס מהנה אך גם אוטומטי, מדויק, מהיר וחסכני.

Employment Technology מפתחת טכנולוגיית משאבי אנוש EASY Simulation אשר מייצרת פתרונות גיוס עובדים, ניהול, תגמול, שימור, מעקב אחר ביצועים וניהול כישרונות Talent Management, מזה שני עשורים ברציפות, השיקה את ה- Gaming & Assessment Technology, הפלטפורמה האינטראקטיבית המאפשרת חווית גלישה עבור מועמדים בעת הגשת המועמדות לחברה.

כעת, לקוחות הקצה אשר הטמיעו את מערכת Gaming & Assessment Technology, הגדילו את ההיענות מצד הגולשים וכן צמצמו את זמני הטיפול במועמדים למשרות כך שלמעשה, החברה מדווחת על חיסכון של מיליון ללקוחותיה ומגדירה את הממשק כמניב תוצאות.

[adrotate banner="27"] ג'וסף ספיק, נשיא החברה אמר "יצירת חווית משתמש חיובית הפכה יותר ויותר חשובה בעידן התחרותי בו אנו נמצאים. הלקוחות שלנו מתחילים להבין שהם יכולים לא רק לצמצם שעות עבודה ולחסוך עלויות אלא גם להעלות את רמת המועמדים הפונים אליהם, באמצעות ממשק כל כך ידידותי, מהנה וחיובי. טכנולוגיית המשחק-גיוס שלנו הוכיחה את עצמה ככלי גיוס אפקטיבי, חדשני ולא שגרתי שמצליח להתעלות על שיטות הגיוס המסורתיות ולהניב תוצאות טובות יותר בכל ההיבטים. הפלטפורמה הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנו להציע ממשק גיוס אטרקטיבי כשלצד זאת אנו מצליחים להגיע לרמה גבוהה יותר של דיוק ולכן אנו מעלים רמת תהליך הגיוס כולו בצעד נוסף. צעד ענק."

דיוויד שדוביץ', עורך מגזין משאבי אנוש Human Resource Executive, הגדיר את ה- EASY Simulation כתוכנה בעלת הפוטנציאל לחולל שינוי אדיר בתחום הגיוס. לדבריו: "התוכנה משלבת ממשק גיוס שהוא משחקי ובידורי ויחד עם זאת מציע פתרון טכנולוגי מתקדם לניהול אוטומטי, יעיל ומתוחכם של משאבי אנוש. תוכנה זו מאפשרת למחלקות משאבי אנוש בארגונים לקחת את הנושא של הדרכה, גיוס, שימור ופיתוח עובדים למקומות חדשים לגמרי."

יורם שולטהייס, מנכ"ל HRus: "חברת HRus נערכת להפיק כנס בשיתוף עם חברת אנשים ומחשבים בנושא טכנולוגיית משאבי אנוש ויחסי הגומלין בין מחלקות HR I-IT. במסגרת הכנס, יוקדש זמן לדיון בפלטפורמות ה-Gaming Recruitment ".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה