דרוש סמנכ"ל השמה בשירות התעסוקה

דרוש סמנכ"ל השמה בשירות התעסוקה

לשירות התעסוקה דרוש סמנכ"ל השמה. מדובר בתפקיד בכיר בשירות בעל תחומי אחריות נרחבים והשפעה ישירה על שוק התעסוקה בישראל.

שיתוף

שירות התעסוקה

שירות התעסוקה הישראלי הינו תאגיד סטטוטורי, שהוקם מכוח חוק שירות התעסוקה, אשר אמן על: שירותי השמה ותווך עבודה בין מחפשי העבודה (מובטלים) למעסיקים, ביצוע מחקר שוק התעסוקה בישראל והעברת דיווחים שוטפים למוסד לביטוח לאומי בנוגע לזכאותם של דורשי העבודה לדמי אבטלה או דמי הבטחת הכנסה.

השירות עובר תהפוכות זה יותר משנה, עם מיצוב והגדרה מחודשים בתהליך שהחל בועז הירש, מנכ"ל שירות התעסוקה, אשר בו גויסו כמות גדולה של עובדים חדשים (לידע נוסף בנושא זה ראה: שירות התעסוקה דורש שינוי).

כעת פירסם שירות התעסוקה מכרז לאחד מהתפקידים הבכירים בארגון: סמנכ"ל השמה בשירות התעסוקה.

יחידת ההשמה בשירות התעסוקה:

סמנכ"ל השמה עומד בראשות יחידת ההשמה של שירות התעסוקה ואחראי גם על תיאום עבודת יחידות המשנה שלה. מדובר במשרה הכוללת שותפות בקביעת המדיניות הארגונית, בין השאר בכללי וצורך ההתערבות של שירות התעסוקה בשוק העבודה בישראל, באופן הפעלת השירות לטובת הציבור ובקביעת תוכניות העבודה והיעדים המרכזיים של הארגון.

יחידת ההשמה אחראית בין השאר על: ההתנהלות מול דורשי העבודה, ניהול הקשרים המקצועיים הארגוניים (עיקר מול המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה, משרד הקליטה והג'וינט), ואיסוף ויישום הידע הנלמד מארגוני תעסוקה בעולם. בנוסף אחראי המשרד על הניהול הכולל של העובדים והמנהלים בשירות התעסוקה עצמו: משלב הגיוס, הדרכה ופיתוח אישי וצוותי.

דרישות התפקיד – סמנכ"ל השמה בשירות התעסוקה:

  1. ניסיון של 6 שנים לפחות בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי, או בסקטור הפרטי בתפקיד ניהולי בתחומים הכלכליים, הניהוליים ו/או החברתיים.
  2. ניסיון ניהולי מוכח בהובלת תהליכי שינוי והטמעה בארגון גדול ושל פרויקטים מערכתיים. ניהול צוות ישיר של 5 עובדים לפחות.
  3. בעל תואר אקדמי באחד מהמקצועות הבאים: משאבי אנוש, סוציולוגיה, עבודה סוציאלית, מדעי ההתנהגות, כלכלה, מינהל עסקים, מינהל ציבורי, הנדסת תעשייה וניהול, לימודי עבודה, משפטים, ראיית חשבון, ייעוץ חינוכי.
  4. ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.

תיאור התפקיד – סמנכ"ל השמה בשירות התעסוקה:

התפקיד הינו בדירוג המח"ר בדרגה 42-44. מיקום המשרד הינו בירושלים, אך התפקיד כרוך בנסיעות בכל חלקי הארץ. התפקיד מיועד לשני המינים והשימוש בלשון זכר הינה בכתיבה בלבד. המועמדים יידרשו לעבור הליכי מיון. 

הגשת מועמדות לתפקיד סמנכ"ל השמה בשירות התעסוקה:

יש לגשת לאתר שירות התעסוקה ולמלא את הטופס הנמצא בקישור המצורף, אליו יצורפו התעודות הנדרשות (כפי שנדרש).

את הטופס יש לשלוח ל: ירושלים, ת.ד. 3777, בציון היעד: "וועדת איתור- סמנכ"ל השמה בשירות התעסוקה" או במייל ל: jobs@ies.gov.il

לא יאוחר מ- 22.1.14!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה