דרושים במשאבי אנוש – קבוצת כלמוביל

דרושים במשאבי אנוש – קבוצת כלמוביל

שיתוף
כלמוביל לוגו

שורשיה של קבוצת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מרצדס, מיצובישי וסמארט, נעוצים בראשית המאה ה-20, בשנת 1906, עם איש אחד בבית מלאכה צנוע. ב-1963 התרחשה הפריצה העסקית המכוננת של החברה, עם קבלת הזיכיון לייבוא מכוניות מרצדס. לאחר מכן התרחשו שתי התפתחויות משמעותיות נוספות: תחילת ייבוא של מיצובישי ב-1988 והשקת יונדאי בישראל ב-1994. והשאר היסטוריה.

ייעודה של קבוצת כלמוביל הוא לפתח ולספק עבור הלקוחות את הפתרונות, המוצרים והשירותים המתאימים ביותר בענף התחבורה, תוך כדי השאת הערך לבעלי המניות על פני זמן.

החזון של קבוצת כלמוביל הוא: קבוצת כלמוביל שמה לה למטרה להיות המובילה ואמת המידה בענף התחבורה. הקניית ערך מוסף, הנאה, תחושת שייכות וגאווה לכל לקוחותינו, עובדינו ושותפינו העסקיים.

באתר החברה מצויין כי:  החברה פועלת מתוך מכוונות לתוצאות בראייה רחבה ואחריות עסקית כוללת. בכל החלטה מפעילה החברה שיקול דעת כולל, הלוקח בחשבון את השפעת הפעולה על מכלול ההיבטים של הפעילות שלנו ומאזנים בין ההשפעות לטווח הקצר ולטווח הארוך.

בנושא השירותיות מציינת החברה: אנחנו קשובים לרצונות ולצרכים של לקוחותינו ועושים ככל שביכולתנו להעמיד לרשותם פתרונות כוללים ושירותים ברמה ובאופן אשר יהיו מעבר לציפיותיהם.

בנושא היושרה מציינת החברה באתרה, כיה היא לא מתפשרת על ערכי יושר, הגינות ואמינות. החברה עומדת בהבטחותיה, אומרת את האמת שלה גם כאשר זו אינה נעימה ודורשת מעצמה ומאחרים את הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר. "אנו משחקים ומנצחים – על פי החוקים", נכתב באתרה של קבוצת כלמוביל.


להגשת מועמדות לכל המשרות (ועוד) וכן למידע נוסף ודרישות התפקידים יש לגשת לאתר קבוצת כלמוביל בקישור זה!


לקבוצת כלמוביל בחיפה דרוש\ה מנהל\ת משאבי אנוש – החלפה לחופשת לידה

תיאור המשרה:

  • אחריות כוללת על טיפול בפרט בכל מעגלי החיים של העובד בחטיבת המוסכים כאשר מדובר בכ-400 עובדים.
  • נוכחות רבה בשטח בכל אתרי החטיבה בארץ מכרמיאל דרך אשדוד ועד ירושלים – כ-70% מהשטח.
  • אחריות על ליווי מנהלים בתהליכי משאבי אנוש, לרבות גיוס וכניסה לתפקיד של המנהלים עצמם ושל עובדיהם, הכשרה ולמידה, פיתוח ניוד וקידום וסיומי העסקה.
  • Business partner – מעורבות בכל התהליכים העיקריים בחטיבה בהיבטים של משאבי אנוש, לרבות ליווי וסיוע למנכ"ל הקבוצה ולמנהלי מרכזי השירות (המוסכים) והמטה.
  • נושא\ת משרה זו יהיה\תהיה חבר\ת הנהלת חטיבת המוסכים והנהלת משאבי אנוש.
  • עבודה מול רפרנטיות משאבי אנוש במרכזי השירות וביחידות המטה.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בתפקיד מנהל\ת משאבי אנוש חטיבתי\ת בתחומי הייצור או הלוגיסטיקה: חובה.
  • תואר ראשון במדעי ההתנהגות: חובה.
  • תואר שני: יתרון.

המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה