גיוס עובדים 2015 – קבלו תמונת מצב עדכנית

גיוס עובדים 2015 – קבלו תמונת מצב עדכנית

הפצת מודעות דרושים אטרקטיביות ללא תמונה לא תעשה את העבודה. על פי מחקר חדש, תמונה מקפיצה את הסיכוי בעשרות אחוזים

שיתוף
גיוס עובדים

בשנים האחרונות, כשתחום הגיוס נהיה מקצועי יותר, ממוקד יותר, טכנולוגי ועסקי יותר, מושם דגש רב יותר על מודעת הדרושים. לא עוד מודעות דרושים אפורות, יבשות, שנראות כאילו הועתקו מילה במילה ממודעות הדרושים שלצדן על לוח המודעות. כיום מושקעים זמן, חשיבה יצירתית ואסטרטגית וגם חשיבה מעט שיווקית – בכל מודעת דרושים. ללא ספק, מודעות הדרושים של היום שונות ממודעות הדרושים שראינו, בכל מקום, לפני עשור. אבל למי שמאמין בכוחה של המילה הכתובה ולמי שטופח לעצמו על השכם בכל פעם שהוא מנסח מודעת דרושים "מושלמת" – מצפה הפתעה. הוא עוד לא סיים את המשימה בהצלחה.

מחקר חדש של Buffer מראה לנו שאנו חיים בעולם ויזואלי. לא בכדי האתר אינסטרגם משך אליו (או נכון יותר מגנט אליו) 150 מיליון משתמשים פעילים (כ-70% מתחברים לחשבונות שלהם פעם ביום). אנחנו חיים בעידן ויזואלי. אבל מה זה אומר לנו אנשי משאבי אנוש וספציפית כיצד זה משפיע על מהלך גיוס עובדים בעידן זה?

על פי המחקר, ציוצים ברשת החברתית טוויטר אשר מוצגים עם תמונה מקבלים 150% יותר תגובות re-Tweets ו-89% יותר סימונים כפייבוריט. גם בפייסבוק הנתונים תואמים פחות או יותר שכן שם פוסט המצורף לתמונה נהנה מסיכוי גבוהה ב-153% לקבל לייק ביחס לפוסט ללא תמונה.

אמנם מטרת המחקר הייתה לבחון את התנהגות הגולשים ביחס לתמונות (תמונות, סרטוני וידאו, אנימציה…), ללא קשר למטרת הפעילות ברשת (שיווק, גיוס תמיכה, גיוס עובדים או כל שימוש אחר), אנו לומדים כי לתמונות יש כוח הנעה עצום על הגולשים, שחלקם כאמור מועמדים ומועמדים פסיביים. לכן, סביר להניח שחלק גדול מהפעילות ברשת, שם זוהתה נטייה ברורה להעדיף תוכן מלווה תמונות, הייתה פעילות לגיוס עובדים, שימור עובדים ומיתוג מעסיק. לכן, זה הזמן לבחון את מודעות הדרושים שלכם ברשת, האם הן כוללות תמונות של החברה? לוגו חברה? תמונות של עובדים? תמונות של אירועי חברה? האם הן מכילות תמונות קריאטיביות ומשעשעות או אותנטיות שמשקפות נאמנה את האווירה והתרבות הארגונית? האם אתם משקיעים בתמונות שנעים להביט בהן? כי אם לא, אתם בבעיה!

לצפייה בשני קמפיינים מצוינים שעלו לאחרונה ברשתות החברתיות כשאחד מלווה בתמונה והשני בסרטון וידאו – לחצו כאן

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה