שיתוף

גיוס מורכב מאלפי חלקים שנעים בו זמנית, והם לא לינאריים, הם כל הזמן נעים פנימה והחוצה בלולאה. חלקם מסייעים במשיכת כישרונות, חלקם משתלבים בראיון העבודה עצמו, וחלקם עוזרים בשלבים הסופיים של תהליך הגיוס.

חלקים אלו לא מוכרחים לפעול יחד בהרמוניה מושלמת, אך כדי לשאוף ליעילות שיא חשוב שהם יעבדו יחד באינטגרציה, גם אם זה אומר התמקדות רק ב- 2-3 תהליכים שצוות הגיוס שלכם יכול לשפר היום. סוג זה של יעילות הרמונית אפשרי רק כאשר הטכנולוגיה, המערכות, האנשים והתהליכים הנכונים פועלים בשיתוף.

ללא תשתית קריטית זו, הגיוס היה נעצר. ההתייחסות לערוצי המועמדים האפקטיביים ביותר כיום תהיה כמעט בלתי אפשרית, ולא נוכל לבנות מערכות יחסים מוצלחות וצינורות למועמדים. , בנוסף, ללא התשתית הנכונה ותהליכים שנבדקו ונמדדו ונמצאו יעילים, חווית המועמד תפגע אף היא.

למעשה, אחת הדרכים הטובות ביותר להעלות את הרף של חווית המועמד שלכם, הוא לפקח ולשפר ללא הרף את יעילות הגיוס הכוללת. היתרון הוא שזה מה שעליך לעשות בכל מקרה, ועל ידי כך, אתה למעשה מעלה את רמת חווית המועמדים.

פניות מקוונות

באחת מסדנאות חווית המועמד, המנחים דברו על תהליך הגשת הבקשה לעבודה, וכיצד הם צמצמו את מספר השאלות והשדות שיש למלא כדי לשלוח קורות חיים.

המעורבות הדיגיטלית שנוכחת כיום בהגשת מועמדות לעבודה ובקבלת קורות החיים ע"י המעסיק, מרחיבה את גבולות המחשב למכשירים סלולריים, לאייפדים וטאבלטים. מחקרים מראים שכ 40% מהפניות למפרסמי המשרות, מגיעים דרך יישומים ניידים. בנוסף, ישנן מגוון אפליקציות שפותחו בשנים האחרונות להעברת קורות חיים וחיפוש עבודה.

כאשר הגיוס נעשה בפלטפורמות מקוונות והמועמדים יכולים לפנות למעסיק באמצעות אפליקציה, או במכשיר הנייד, חווית המועמד משתפרת מאוד כתוצאה מקיצור התהליך. מועמד שמוטרד במציאת עבודה ושולח עשרות קורות חיים ביום, יעריך את קיצור הדרך ככל שמתאפשר לו.

גם תזמון ראיונות העבודה באופן יעיל וללא עיכובים מיותרים, מתקבל בברכה אצל מחפשי העבודה. הם מקדישים זמן רב מסדר היום שלהם לשליחת קורות חיים ופניות ממעסיקים, והזמן שלהם חשוב לא פחות מזמנם של המראיינים.
יעילות נוספת בתהליך הגיוס מתקבלת ע"י חזרה למועמד ועדכונו בתהליך הגיוס. הודעה מקוונת על כך שהתקבלו קורות החיים שלו ושיצרו איתו בקשר במידה והם רלוונטיים למשרה, הוא ערך בלתי ניתן לוויתור כיום.

אלא לנו לשכוח, שחוויית המועמד משפיעה על מיתוג המעסיק במידה משמעותית. מועמדים לא מרוצים עלולים לפגוע במותג דרך הרשתות החברתיות. ולחילופין, מועמדים מרוצים שזכו לחוויה טובה, יוכלו לספר על כך למכריהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה