גיוס חברתי באמצעות אינסטגרם

גיוס חברתי באמצעות אינסטגרם

אינסטגרם ממש כמו פייסבוק ולינקדאין היא רשת חברתית מובילה ובדיוק כשם שחברות רבות כבר עושות בה שימוש יעיל לצורך פרסום ושיווק, כך גם הולך וגדל השימוש באינסטגרם לצורך גיוס עובדים

שיתוף
שיווק החברה באמצעות אינסטגרם

<שיווק החברה באמצעות אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram) היא רשת חברתית מבוססת תמונות וסרטונים המאפשרת למשתמשים לערוך ולשתף תמונות וקטעי וידאו עם המשתמשים האחרים. בדומה בפלטפורמות אחרות כגון טוויטר, לינקדאין ופייסבוק, משתמשים יכולים לעקוב אחר חשבונות או לחפש תמונות באמצעות האשטאג רלוונטי, כמו גם להוסיף תגובות. כל אלו הופכים את אינסטגרם לפלטפורמה מצוינת ליצירת מודעות מיתוג ופרסום וכיום גם גיוס.

בימים אלו כאשר מחפש עבודה תר אחר משרה חדשה, הוא לא רק שוקל את מקום העבודה עצמו אלא מתמקד גם בתרבות החברה והיכן היא מפרסמת את עצמה ואת המשרות שלה. מדיה חברתית היא פעמים רבות התשובה לשאלת מחפשי העבודה שכן היא מאפשרת לחברה לבנות מותג מעסיק תואם משתמשי הרשת ולהנגישו לאותם משתמשים באמצעות הרשת החברתית הרלוונטית.

רשת אינסטגרם לא מתאימה לכל גיל, אך מגייסים המכוונים לדור המילניום, לעובדים צעירים ימצאו בה את מבוקשם. למעשה, היא כלי מושלם לאיתור עובדים בני דור המילניום.

במידה ואתם שוקלים שימוש ברשת אינסטגרם באסטרטגיית הגיוס שלכם, להלן כמה טיפים שיסייעו לכם בכך:

מודעת דרושים אותנטית

אינסטגרם היא כלי נהדר להציג את המראה האנושי של המותג שלך והיא דרך יעילה לבנות אמון עם העוקבים. כאשר אתם מציגים במודעת הגיוס שלכם תמונות של עובדים קיימים ושל מבנה המשרדים, אתם יוצרים שקיפות ואותנטיות כלפי מחפשי העבודה. כך הם מרגישים כאילו הם מכירים אתכם קצת ויכולים לשייך פנים למותג שלכם.

ניתן ואף רצוי לעשות שימוש בפלטפורמה על מנת לספק לעובדים פוטנציאליים מושג לגביי איך זה לעבוד בחברה באמצעות שיתוף תמונות של צוות העובדים בזמן עבודתם ולספק תובנה על יום בחיי העובדים שלכם. ככל שתשדרו אווירה חיובית אותטית כך יגדלו מספר הפניות אליכם בהתאם. בעבודה ולתת תובנה איזה יום בחייו של אחד העובדים שלך הוא כמו. אם אתה מפגין סביבת עבודה
תמונות וקטעי וידאו לא מוכרחים להיות באיכות גבוהה, הדגש הוא על אותנטיות כאמור ולא על "פרסומת ערוכה". רגעים מעניינים מצולמים בחברה, כגון אירועים, חגיגות, כנסים, הרצאות, ימי כיף וכד' יציגו תרבות חברה חיובית ומושכת.

שיתוף

עודדו את העובדים שלכם לשתף את מודעות הדרושים המצולמות באינסטגרם עם מכריהם ברשת, כך יותר ויותר אנשים יחשפו למודעות. השיתוף לא רק יאפשר להגיע ליותר ויותר משתמשים, אלא גם יוכיח כי העובדים המשתפים נהנים לעבוד בחברה ומעוניינים לסייע בגיוס אנשים נוספים.

האשטאג

באמצעות הסולמית (האשטאג) ניתן לתייג את התמונות שלכם כדי לאפשר לגולשים נוספים ברשת להיחשף לתמונות שלכם. הרעיון הוא ליצור תגית למוצר שלכם ולשלב אותה בתוך שפת המותג. ראשית עליכם לבדוק מה הן התגיות הפופולאריות ביותר בשימוש בקהל היעד שלכם. בדיוק כמו ברשתות חברתיות אחרות, ההאשטאג למעשה מתייג את המודעה או התמונה שפרסמתם כך שהמודעה שלכם תימצא בקלות על ידי מתעניינים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה