שיתוף

ג'ולי דבשג'ולי דבש בר (35), מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש של קבוצת מילגם. דבש בר, שצמחה מתחום הגיוס, היא בעלת ניסיון של יותר מ-10 שנים בתחום משאבי אנוש. לאחר תפקידה בתחום הגיוס, שימשה בתפקיד מנהלת משאבי אנוש בקבוצה גלובלית (ISS), בה ניהלה חטיבה, המונה יותר מאלף עובדים.

לפני כשלוש שנים היא עברה לקבוצת מילגם, ושימשה בה בתפקיד מנהלת משאבי אנוש של הקבוצה כולה, לרבות החברות הבנות, בהן PANGO+ , מטרופולי-נט ואחרות.

דבש בר היא בעלת תואר שני, בוגרת לימודי M.A בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, במגמת פסיכולוגיה חברתית, בפקולטה למדעי החברה, של אוניברסיטת בר אילן.

התואר הראשון (B.A) של ג'ולי דבש בר הוא במדעי ההתנהגות, עם התמחות בניהול משאבי אנוש וייעוץ ארגוני; והיא בעלת תעודת הסמכה בהנחיית קבוצות.

קבוצת מילגם צמחה בשנים האחרונות, והיא מעסיקה כאלפיים עובדים. עם צמיחתה של החברה, מונתה כאמור דבש בר לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של הקבוצה.

קבוצת מילגם הוקמה בשנת 1983, כחברה המתמחה במתן שירותים מקיפים ומתקדמים לעיריות, גופים מוניציפאליים, תאגידי מים, גופים ממשלתיים, חברות ציבוריות ופרטיות. כחברה המובילה בארץ בתחומה, מילגם מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים ופתרונות לניהול פרויקטים מתקדמים, בהם:

· תפעול וניהול מערכות גביה ברשויות המוניציפאליות,
· אחזקה שוטפת של רשתות מים וביוב,
· תכנון וניהול שטחי חניה ציבורית,
· ביצוע פרויקטים לוגיסטיים לאומיים ומוניציפאליים עבור עיריות, משרדי ממשלה וחברות פרטיות.
המומחיות של מילגם מאפשרת ללקוחותיה להתמודד עם משימות מורכבות ועתירות כוח אדם, בסטנדרט שירות גבוה, תוך מתן פתרון הוליסטי בעולמות תוכן מגוונים. אלפי העובדים של מילגם פזורים היום ברחבי הארץ ומעניקים שקט נפשי, המגיע מתהליך משותף של קביעת יעדים ושקיפות מלאה בכל פרויקט שיוצא לדרך.

שלושים שנות פעילות ענפה ועבודה משותפת ועקבית עם יותר מ- 160 רשויות מקומיות ואזוריות, תאגידי מים, משרדי ממשלה וגופים מוסדיים בישראל, הינם ההוכחה הטובה ביותר לראיה אסטרטגית המעמידה את הלקוח במרכז ואת השגת היעדים המשותפים בפעילות השנתית השוטפת.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה