ביטוח רפואי לחו"ל – שחקן חדש

ביטוח רפואי לחו"ל – שחקן חדש

בשורה לכל מנהל משאבי אנוש המעסיק עובדים ברילוקיישן: כלל גלובל נכנסה לשוק הביטוח הרפואי לחו"ל

שיתוף

ביטוח רפואי לחו"ל - שחקן חדש

נפתח במציאות הטופחת על דלתנו בימים אלה: סוף סוף, יש אפשרות לשלם פחות על הטלפון הסלולארי. לאחר רפורמות שערך משרד התקשורת, נפתח שוק הסלולר לתחרות וכל שיחות המסדרון נפתחות תחרויות של מי משלם פחות בחודש. סוף סוף, לאחר שנים ארוכות של מעט מאוד אפשרויות לבחור ומחירים בשמיים, נחתה השפיות במחירים הסלולאריים.

באופן דומה, גם שוק הביטוח הרפואי לחו"ל מתעורר, כשנכנס אליו שחקן חדש-ישן: כלל גלובל, של כלל בריאות. כלל גלובל מציעה ביטוח רפואי לחו"ל לטווח הארוך, לישראלים השוהים בחו"ל במסגרת העבודה (רילוקיישן), לימודים ועוד.

תהליך הרילוקיישן הוא ארוך וסבוך, המצריך רגישות רבה לא רק כלפי העובד אלא גם כלפי משפחתו. ההוצאות על רילוקיישן הן אדירות. אז מובן שבביטוח רפואי לחו"ל רצוי לבדוק אפשרות לחיסכון בעלויות או לשיפור כללי בתנאים, ולתת לעובדים ולבני משפחתם לנסוע בלב שקט.  [adrotate banner="47"]

כאשר יש יותר משחקן אחד גדול, מחלקות משאבי האנוש נהנות מיתרון: תחרות מטורפת כמו זו של שוק הסלולר מציגה מאבקים על מחירים נמוכים, חבילות והטבות, שיפור בשירות ובזמני ההמתנה. אז זו רק תחילת הדרך גם בשוק הביטוח הרפואי לחו"ל.

גם כלקוחות פרטיים, וכמובן בחיים האישיים, אנו יצורים של הרגלים. נכון, אנחנו רגילים לסופר שליד הבית, ואנחנו רגילים אפילו לקורנפלקס שלנו… בעולם של תחרות על מחיר ועל שירות, וכמובן  שבעולם של שינויים רבים – אפילו לא חייבים באופן מיידי לבצע שינוי: פנו לחברת הביטוח שכיום אתם שייכים אליה ובקשו ממנה הצעת מחיר נמוכה משל כלל גלובל.

גיוס עובדים חדשים לאתר בחו"ל או פרויקט חדש של רילוקיישן היא הזדמנות לבדוק את המחירים והתנאים של כלל גלובל. ביטוח כזה שיכסה את כל מה שהעובד ובני משפחתו צריכים כדי לישון בשקט אי שם במדינת הרילוקיישן.

בנוסף, זוהי הזדמנות גם לרענן את תנאי העובדים הקיימים ברילוקיישן. על כל מחלקת משאבי אנוש לא לשקוט על השמרים ולבדוק כל אפשרות חדשה של רענון תנאי הביטוח של העובדים שכבר נמצאים בחו"ל: זה הזמן לבדוק את האפשרות לשפר את תנאי הביטוח שלהם.  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה