אנגליה 2012: המשק נערך למשחקים האולימפיים

אנגליה 2012: המשק נערך למשחקים האולימפיים

חודשים ספורים לפני עונת המשחקים האולימפיים, מנהלים במשק מייעצים למנהלי HR איך להיערך נכון

שיתוף
עצות למנהלי משאבי אנוש
עצות למנהלי משאבי אנוש

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, כינה את משחקי האולימפיאדה Global Drama. מאמר שהתפרסם באתר HR Magazine בנושא העבודה הקשה, ההזדמנויות, הסכנות וחוסר הוודאות, סביב האירוע, מסביר בדיוק למה התכוון.

מתוך סקר שערך המגזין, בו נשאלו 120 מנהלי משאבי אנוש האם המשחקים האולימפיים הצפויים להתחיל בעוד 4 חודשים מהיום, ימנפו את כלכלת אנגליה (הכלכלה השביעית בגודלה בעולם). 75% השיבו שהם אינם סבורים שיש בכוחו של האירוע כדי למנף את הכלכלה ולהוציאה לחלוטין מקשיי המיתון. ממחקר אחר בו נבדקו 1,000 עובדים במשק עולה כי 71% צפויים לצאת לחופשות ולהעדר מהעבודה בחודשי הקיץ, דווקא בתקופה בה השוק יזדקק לשירותיהם יותר מכל.  4 חודשים לפני האירוע הגדול ובממלכה הבריטית כבר יש המותחים ביקורת על חברות במשק על רמת ההכנות או העדר ההכנות.

סאלי ג'ונס, מנהלת אגף משאבי אנוש בבנק הבריטי לויידס: "עצתי למנהלי משאבי אנוש – אל תהיו שאננים. אל תגיעו לספטמבר ואז תגלו שפספסתם הזדמנות של פעם בחיים.  זו ההזדמנות שלכם לתכנן ולהתכונן לקראת האירוע."

ג'ו קאוסן, מנכ"ל המוסד הבריטי לשירות לקוחות, הסכים עם ג'ונס והוסיף: "החשיפה התקשורתית השנה עומדת להיות עצומה! אני צופה שהמדיה החברתית תהיה ערוץ תקשורת ראשי שתיתן ללקוחות כלי לשתף באמצעותו את העולם בחוויות שלהם מן האירוע. חשוב לזכור שללקוחות יש כיום השפעה עצומה לספר על חוויית השירות שלהם, לטוב או לרע. המשק חייב להפנים את הסכנות ואת ההזדמנויות שטומנת בחובה החשיפה במדיה החברתית באירוע מסוג זה, אליו יופנו עיניהם של שני שליש מתושבי העולם!… יש קשר הדוק בין מחויבות העובדים לבין רמת השירות ושביעות רצון הלקוח. קשר זה הוכח פעם אחר פעם. על כן תפקידם של מנהלי משאבי אנוש כיום הוא קריטי. זו התקופה החשובה ביותר להשקיע בעובדים כדי להפיק מהם את המקסימום בשעת הכושר הקרבה. חוויית הלקוח מתחילה ומסתיימת בהון האנושי המספק שירות ומי שאמון על ההון האנושי הוא בעל השפעה מכרעת, השפעה על ההצלחה העסקית של הארגון שלו ושל המשק בכלל."

קאוסן הוסיף והדגיש את תפקידם של מנהלי משאבי אנוש במשק הבריטי בחודשים הקרובים באומרו: "מנהלי משאבי אנוש צריכים לקחת חלק בשיח האסטרטגי של הארגון מתוך מחויבות לבצע התאמה, להוביל לחדשנות ולרתום את העובדים כדי שיראו לעולם עד כמה אנחנו טובים."

קית' הת'ר, מנכ"ל חברת הייעוץ K2: "מעסיקים במשק הם כמו שחקנים אתלטיים, הם צריכים להתכונן היטב מבעוד מועד ולהיות מוכנים להראות תוצאות בזמן אמת. עליהם להתמקד בהצלחה במקום לחפש אחר שלמות. עליהם לדחוף לביצועים מוטי תוצאות בדיוק כמו בספורט."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה