אי אפשר לנהל מבלי לתקשר

אי אפשר לנהל מבלי לתקשר

ספר ניהול חדש, המחדד את כוחה של התקשורת בין ההנהלה לעובדים ככלי הניהול החזק ביותר, יצא לאור

שיתוף
ספרות משאבי אנוש
ספרות משאבי אנוש

דיוויד גרוסמן, מומחה לתקשורת ופיתוח מנהיגות, הוציא לאור ספר ניהול חדש שנקרא You can't NOT communicate המציב את חשיבותה של התקשורת ככלי הניהול המרכזי ביותר בארגון.

ספרו החדש של גרוסמן מרכז עצות תיאורטיות וכללי יישום בכל הנוגע לתקשורת ארגונית. גרוסמן איננו הראשון שמעלה את הנושא של תקשורת ארגונית כפרמטר חשוב מאוד או בין החשובים ביותר להצלחת הארגון, אולם הדרך בה בחר להעביר את המסר, תוך כדי המחשתו בהתבססו על מנהיגים 'אמתיים' וסיטואציות ניהוליות 'אותנטיות', הוא שמקנה לספר לא רק זכות קיום אלא מקום של כבוד על מדפי ספרות הניהול (העמוסים לעייפה).

בבואו לחדד את חשיבות התקשורת בארגון, מרבה גרוסמן להישען על אסטרטגיות ניהוליות מובילות של מנהלים בכירים במשק העולמי. כך לדוגמה הוא מציג את משנתו של ג'ף סטראטון, סמנכ"ל ברשת מקדונלד'ס העולמית הגורס כי תקשורת נכונה בין ההנהלה לציבור העובדים היא מפתח להצלחה המסחרית של הארגון. "האסטרטגיה העסקית הטובה ביותר היא חסרת ערך אם המנהל לא יודע לתקשר אותה נכון בפני עובדיו. אם העובדים לא מבינים את האסטרטגיה, הם לעולם לא יבינו את תפקידם ולכן לעולם לא יוכלו לפעול כדי להוציא את האסטרטגיה הזו לפועל הלכה למעשה. התקשורת היא הצינור המחבר בין הרעיון לבין העשייה – זה למעשה החלק החשוב ביותר בתוכנית העסקית", כך מצוטט סטראטון בספר.

בספרו החדש מכוון גרוסמן לכלל המנהלים במשק כשהוא מציב לעצמו למטרה לספק להם ידע וכלים מעשיים לפיתוח ערוצי התקשורת בינם לבין העובדים.

דיוויד גרוסמן עוסק בייעוץ בפיתוח מנהיגות ובין לקוחותיו נמנות חברות מרשימת 100 הארגונים המובילים את הכלכלה. ספרי הניהול פרי עטו, שראו אור בעבר, זכו לשבחים בקרב המבקרים ואף נחלו הצלחה מסחרית בקופות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה