איך לשמר את הכישרון העליון

איך לשמר את הכישרון העליון

אתה וודאי מרוצה כאשר יש לך כמה עובדים מצוינים בחברה, אך האם הם יישארו לאורך זמן?

שיתוף
שימור כישרונות

שימור כישרונות

הנה כמה נתונים מסובכים שפרסם HR BLR.com:

מעל 50% מהאנשים שגויסו לארגון יעזבו בתוך שנתיים.

אחד מכל ארבעה עובדים חדשים יעזוב תוך 6 חודשים.

כמעט 70% מהארגונים מדווחים כי לתחלופת העובדים יש השפעה כספית שלילית עקב עלות גיוס, גיוס והכשרה של עובד חלופי ועבודת שעות נוספות של העובדים הקיימים הנדרשים עד שהארגון יוכל למלא את התפקיד הפנוי.

כמעט 70% מהארגונים מדווחים על קשיים בהחלפת הצוות.

כ -50% מהארגונים חווים בעיות רגילות עם שימור העובדים.

בואו נודה בזה – קשה לשמור על כישרון עליון, אבל זה גם קריטי. למה?

זה הרבה עבודה להחליף עובדים טובים

במחקר שנערך על ידי מרכז להתקדמות אמריקה ((The Center for America Progress, העלות של אובדן עובד יכול לעלות בכל מקום כ- 16% מהשכר של עובדים לפי שעה, ועד ל- ל 213% מהשכר עבור עמדה מאוישת ומיומנת. אז אם מנהל מיומן גבוה בכיר מרוויח 120,000 $ בשנה, ההפסד האמיתי יכול להיות עד 255,600 $ לחברה.

כאשר עובדים טובים עוזבים, הם לעתים קרובות מייצרים חלל הדורש זמן רב, שיקולים וכסף, כדי למלא. תלוי כמה זמן לוקח למלא את המיקום, זה יכול גם לגרום לחוסר יציבות בתוך פרויקטים מתמשכים עם מועדים תחומין, מה שמוסיף מתח נוסף עבור המועמד החדש.

זה הרבה עבודה למצוא עובדים טובים

ברגע שבחרתם את המועמדים שאתם רוצים להמשיך איתם, זה יכול להיות קשה לשמור את האנשים הללו. לעובדים טובים יש ביקוש גבוה, והם בשום אופן לא פשוטים לסגירה. מסקר של מגייסי רשת ה- MRIN עולה, כי 83% מהמגייסים שנסקרו הבינו כי הכוח עבר כעת למועמד.

כיום, למועמדים יש כמות מדהימה של אפשרויות, והם ממוקדים לעתים קרובות על ידי מספר חברות. זה הופך את תהליך הגיוס למאתגר הרבה יותר, כאשר ייתכן ואתם צריכים להתחרות עם חברות אחרות ולהציע יותר ממה שתכננתם במקור. גם זה אגב, לא מבטיח שתצליח למשוך את המועמד ולסגור איתו סופית.

זה הרבה עבודה לשמור על עובדים טובים

ברגע שעשית את העבודה הקשה וסגרת עם העובדים החדשים שלך את החוזה, האתגר הבא הוא לשמור אותם מאושרים, גדלים, נתמכים ומאובטחים בארגון. כיום, הימים בהם עבודה אחת היא לכל החיים אינם קיימים עוד, והחשיבה של בני דור המילניום לעתים קרובות מעודדת עובדים צעירים לשנות משרות במהירות.

סקר קריירה אחת בקרב מעסיקים מצפים ש -45% מקרב בוגרי המכללה החדשים שלהם יישארו עם החברה במשך שנתיים, והמחקר הראה כי עד גיל 35, כ -25% מהעובדים הצעירים עברו כ- חמש משרות.

שימור הוא בעל חשיבות עליונה. אבל איך עושים את זה? מהן הדרכים הטובות ביותר לשמור על העובדים שלך מאושרים?

תן להם סולם קריירה

אתה רוצה לוודא שהם לומדים ומתקדמים, וכי כמעסיק, אתה סולל את הדרך לעובדים שלך להתקדם. ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלך, וזה יעשה הבדל עצום כאשר הם ידעו שאכפת לך לגבי הפיתוח שלהם. כמה דרכים מעשיות לעשות זאת הן על ידי מתן משאבים, קורסים, קשרים, ואימון לעובדים הקיימים.

הערך אותם

הערכה באה במגוון דרכים וסגנונות. אין שיטה אחת אחת להערכת עובדים, אלא מגוון של גורמים המרכיבים את התמונה הגדולה. אתה רוצה כי העובדים שלך ידעו שאתה בוטח בהם, מעריך אותם, ומוקיר את העבודה הקשה שלהם. עשה זאת כך שהם ידעו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה