איך לשווק את מותג המעסיק שלך בשנת 2017

איך לשווק את מותג המעסיק שלך בשנת 2017

אחד מתפקידיו של מנהל משאבי אנוש יעיל הוא לבחון את המגמות הקרובות ולהתאים את פעולותיו בהתאם

שיתוף
סיפור מותג המעסיק

סיפור מותג המעסיק

בסקר מגמות גיוס עולמי נמצא כי למעלה מ- 4,000 אנשים מתחום משאבי האנוש הציבו את גיוס הכישרונות בראש סדר העדיפויות שלהם לשנת 2017.

בהתאם לכך נמצא כי מותג המעסיק הופך להיות קריטי בשנה הקרובה. על פי אותו הסקר, 80% מתוך המגייסים טוענים כי למותג המעסיק תהיה השפעה משמעותית על גיוס כישרונות. המחקר אף מראה כי יותר מ- 85% מאנשי עסקים טוענים כי מותג מעסיק יעיל הוא זה שיאפשר לגייס כישרונות מוצלחים.

למרות הנתונים הללו, הסקר מראה כי רק 17% מהמגייסים טוענים כי משאבי האנוש ואנשי השיווק בארגון פועלים יחד כדי לקדם את מותג המעסיק.

לדברי רב המעסיקים שנסקרו, על מנת למשוך כישרונות לארגון בשנת 2017, צוותי משאבי האנוש והשיווק צריכים לשתף פעולה ולעבוד יחד על מנת לייצר מותג שמבליט את הארגון שלהם מעל האחרים.

כיצד אם כך, ניתן לשווק את מותג הארגון בצורה אפקטיבית?

לערב את כולם

תכנית בניית המותג ושיווקו צריכה לערב את כל בעלי העניין והנוגעים בדבר בכל שלב ושלב בתהליך. כל יוזמה שעשויה לעלות וכל רעיון יצירתי צריכים להילקח בחשבון. אתם אף פעם לא יודעים מהיכן יצמח הרעיון הגדול הבא, לכן אנשי משאבי אנוש, אנשי גיוס, אנשי שיווק, מנהלים ועובדים, רצויים בתהליך.

חשוב שתהיה השקעה ומסירות מצד כל המעורבים בבניית המותג מתוך הבנה של חשיבותו לצורך גיוסים מתאימים למערכת.

שנה חדשה היא הזמן המושלם כדי לתכנן מחדש את המותג שלכם בהתאם לצרכי השוק ולמאפייני הארגון.

מעסיקים צריכים לוודא כי נציגי שיווק אכן משתתפים בתהליך, מלבד אנשי משאבי אנוש ומגייסים. שיווק המותג צריך להיעשות בצורה הנכונה והטובה ביותר שניתן.

זכור מה שאתה מייצג

מחקרים מראים כי יותר ממחצית מהאנשים שמחפשים עבודה בוחנים את ערכי החברה בטרם פונים אליה. חשוב שמותג המעסיק יתקשר היטב את ערכי החברה על מנת "להתחבר רגשית" עם המועמדים ולגייס את סוג הכישרונות המתאים לארגון שלכם.

בתחום תקשור הערכים של הארגון, מחלקת משאבי אנוש יכולה באמת לעזור כיוון שהיא רואה ופועלת מקרוב ובאופן שוטף עם עובדי החברה והמנהלים שלה ויודעת מה הם מייצגים.

שיווק מותג המעסיק הופך יעיל ביותר כשמערבים עובדים קיימים בהמחשת ערכי הארגון כגון: סרטי וידאו בהם מצולמים העובדים בפעילויות רווחה או תרומה לקהילה, וכן סרטונים בהם הם מצלמים את עצמם מספרים באופן ישיר על ערכים אלו.

שיווק נכון

הקפידו להכניס את אנשי השיווק לתמונה, להקשיב לעצותיהם ולתת להם במה מספקת. הם אלו שיודעים הכי טוב כיצד לשווק את המותג שלכם. לכן, גם אם הרעיונות שלהם אינם מיושרים עם שלכם, גלו סבלנות ונסו

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה